måndag 23 december 2013

Varme i kylan, Jul pa G


Vissa dagar ar det helt o hallet okallt!


OM man har lust kan man aka hast o vagn en tur I Sedona! 




Fabienne rensade i tradgarden o gjorde en liten mysbrasa nar jag kom hem!



Pa min lediga dag gick vi pa hike med vovvarna igen!


Det var 20 o nagra grader till dar solen gassade pa...


De har redda rocksen kallas de tva systrarna eller nunnorna...


Har skulle man ju kunna bo!!!
Nemas problemas!



En dag ska jag kolla lite narmare pa Chapel of the Holy Cross



Visst ser man tydligt kvinnorna har!



En mer tam o en ...mer vild...


Underbart med lite varme som omvaxling!



Hur kan en san har fyrkant bara hamna mitt i allt? 
Den hade inte samma farg som berget o sag inte ut att komma darifran, ingen fyrkant saknades!




Fabienne var fore mig da jag ju skulle ta foto hela tiden o det var hit vi skulle, vilket jag INTE hade koll pa, sa efter en god stund ringde hon o undrade var i allsin dar jag holl hus!


Hon hade gatt runt den har kanelbullen medan jag traskade forbi med langa steg, vi fick yla atskilliga ganger innan vi hittade varann!


Jag var halvvags hit mot denna skonheten...haha, vilse som vanligt!



Det ar lite special o ga i shorts i varmen o sen komma ner lite o kana runt pa ett isigt spar....



Vi var sena ivag, 1000 saker ska hinnas med nar man e ledig, sa tempen sjonk snabbt i takt med solen o en stilla undran over kladvalet....infann sig nar vi kom tillbaks till bilen!


Da var det INGA 20 plus langre...



Men vackart!



En "speciell" parkering....tyckte jag, da tre "gubba" uppenbarligen behovde bli 4 for att klura ut hur de skulle satta upp en spegel sa de som kommer fran vagen mellan mitt jobb o Konst kammaren bredvid ska kunna ta sig ut pa vagen sakert, da min bil skymmer sikten, samt kundernas...




En polare till Trish halsade pa....men fick noja sig med mig! Fniss


Ny syster fick jag igen, pratade mest spanska men bodde i Florida....


Ibland far Vanilla ocksa nya polare, denna var en minivariant!


                                                  Detta ar var lilla julgran!


Fran New Mexico kom detta trevliga paret o de gillade Vanilla skarpt!



                                                   Massa karlek, bra det!


En nyinflyttad "Scotte" fran Montana behovde ett extrahal i sitt kiltskarp, da han loosat nagra pound!
Vi hade en lang konversation o han berattade om hur manga kvinnor lyfter pa kilten for att kolla om han har nat under o han brukar vanda sig om till de superrodnande kvinnorna o fraga om de vill se framifran ocksa.....suck, hur orespektful far man bli!
Coolt var att han hade en superaccent som om han bott hela sitt liv dar o han var dar for forsta gangen for 3 manader sen!



Idag kom varldens minsta minimala kompis o halsade pa Vanilla!

Supertacksam ar jag i hela mitt hjarta over att jag skypat med alla mina puppisar samt bror, kusiner o lilla mamman...idag, nar de firade jul hon kusin Vitamin i Skane!
Mumsss, hade hoppats fa traffa dem till jul, men nu blir det en annan jul istallet!

                       Wolfies tips: Glads o va tacksam over allt du redan har!

                                                             G O D   J U L !!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar