torsdag 19 september 2013

Finally, my bed is home, surprice in L V


Min Syster Merle fran Tuba City kom o hamtade en ny pilla i affaren, hon ar sa mycket battre nu, hurra for homeopatin!
Hon salde Nat Am hantverk bara en liten bit fran affaren den har dan


De har coolingarna ar fran Tyskland o vi blev genast polare, detta var tredje dagen de var inne hos mig, de kom enbart for att kramas hejda!



Den har kvinnan kom fran California, hade jobbat som massor dar i 25 ar o tagit sig hit for lite semester. 
Nat hade kommit pa tok i hennes rygg, sa hon var skickad runt i Sedona till olika manniskor men ingen hade tid, slutligen blev hon....av nagon okand manniska skickad ner till mig i affaren.
Hon fragade om jag masserade o visst gjorde jag det...men jag va for dyr for hennes smak....eller planbok, hon sag moloken ut...o jag sa:
Wait! Gick ut i bilen o hamtade min ojla o heatlotion, hivade henne over disken o knadade for glatta livet.. bort smartan o hon var mer an lycklig,grat o kramade mig o det var jag ocksa ...over att Mrs Boss inte poppat upp plotsligt, hon skulle fatt dandimpen pa mig!
Hon kom tillbaks dan efter med ett fint halsband till mig o en ny van hon hittat har i Sedona ....o var annu mer an tacksam!


An other magical evening!


Karen min Yyyylllkompis fran ranchen, kvinnan som min roommate Joanne flyttat in hos....offrade sig o tog min sang i/ pa sin truck hit o pa kvinnors vis, inga spannband men ett 7 km laaaangt rep som knots med diverse idealiska losningar hit o dit, liknade mest en flygplanskrasch!




Bara 35 grader o kul hade vi medan svetten rann




Foljande kvall blev det en tur upp pa den har lilla raringen, en liten meditation pa toppen pa den solvarma roda rocken!\


Ett roligt par som varit inne hos mig forut kom med ett balte som var....slut...men de overtygade mig om att jag kunde fixa det...o jajjemen, det kunde jag!




Cool karra va?




Den har jackan ar tillverkad har for nagra ar sen, nu ar den till salu, igen.....vet du nagon som ar sugen pa den sa har jag alla matt....den ar storlek XL




Minsann en kompis pa toa igen



Liten men ilsk, han forsokte bita mig i min raddningsauktion


Ut pa gronbete!


Du har val inte glomt att YYYYYLLLAAAA!


Imorse tog vi en 45 minutare har fore jobbet....i paradiset!


Ser du manniskorna, daruppe, jag brukar sitta o dingla med benen?


Ljusbla troja i mitten av bilden..



Vi tog en vanda upp pa var nya lilla favorit imorse igen


Traffade en ny kompis pa vag tillbaks


Den har liftaren bar omkring sin jycke pa axeln, hennes favvoplats sen hon var valp...


Han kom natt o jamnt in genom duri, 6 feet 7, tall...


Den har pinglan shoppade forst hos mig sen i Trading posten mitt emot, kom in o visade mig vad hon kopt!
COOOL!



De har coola gamlingarna var sugna pa varsitt lammskinn o ville provsitta, de skulle aterkomma nar de funderat klart!

Idag ar jag tacksam over att jag imorse fick ett telefonsamtal o blev bjuden att spendera 2 dagar i .....L V here I come!

Wolfies tips: senast igar tankte jag, hrm...lite trott pa att...alltid vara sa ...tillags o inte ofta fa uppskattning for det, MEN sa hander det plotsligt nat sant har, da minns jag att jag alltid far massor tillbaks pa ett eller annat satt...sa keep on LIVING LOVE! <3
                                                      It's worth it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar