söndag 8 september 2013

Mago's ranch! Thunder is WILD!


Sorry, sorry, sorry, inget internet pa lange, flyttat till MAGO's ranch nu in i bamboo rummet o stadat gamla plejset o just idag har vi en gast fran Maui, Hawaii som ar har for att promota sin Tarotkortlek....
Hon ar fran borjan fran Schweitz men bott pa Maui i 16 ar nu...


De har harliga manniskorna hade varit gifta i 36 ar o inte brakat en enda gang, supercoolt o fantastiskt!


Hallaballaboootsigt beadwork!



Denna snubben ville visa sina tattoos nar han sett mina o slet av sig trojan, shit vilken tur Mrs Boss inte kom instortande genom dorren, ojojoj


hans son o lilla mams



Hojjen o en cool spider



De var fran Astralia, ascool dialekt har de



Kokkopelli e ute o aker igen....


Min mobilvaska hann va klar i en timme innan en kvinna fran England la beslag pa den o hundhalsbandet jag gjort for langesen





Haha, inte alls lika manga spiders har, men jag blev valkomnad forsta dagen av denne lille raringen


Event i byn, the line of cars var utan slut, fran 9 till runt 7pm




I affaren har vi ocksa kompisar, tva smakillar hittade denna o jag skulle va snall o ta ut henne, hon hoppade som en galning, aldrig sett en spindel hoppa som en groda


Vaniljen fick en liten polare i den har Navajobruden


Denna glade mannen kom in i affaren o kopte lite prylar till en god vans fodelsedag, vi pratade lange o han ville ha en bild pa mig....med henns fodelsedagspresent, det gick inte att beskriva mig o ord, sa han, haha, det kanske han har ratt i ;O)
Sen fick jag en ide', o sprang ut efter honom i bilen med en grattishalsning till hans van pa ett visitkort, fragade vart han skulle....gissa om jag blev forvanad, nar han skulle traffa Walker, min nya hyresvard....coolt or what!
Han bodde i Atlanta , Georgia o var hennes healingklient!
Han skulle svanga av i rondellen andra sidan Uptown, men...det gick liksom inte,,,han korde o korde tills han sag UpWest o stannade dar, han visste inte sjalv varfor, som om han drogs dit, sa han...



Stadning pa hog niva




 Romantisk enmansluch fran gardagen, graddstuvad portabello, direkt ur grytan fran kylen, mmmmm....det var 35 grader inne, darav stadkladseln, svetten lackade


Detta paret var polare med min arbetskamrat ED, han sa ni maste ga in o halsa pa Wolfie...de hade nyss varit resande i Europa o hans pappa var fran Sverige.
De berattade en galen historia om att de kommit till Oland pa Victorias fodelsedag, lyckats ge henne en present i handen o berattat for Kungen att de var pa samma middag som han for manga ar sen i Chicago....
Drottningen undrade om han mindes vilket ar, det gjorde han inte men lovade skriva till dem, o det skulle han minsann gora!


Just i den anda lilla molngluggen lyste solen, hoppfullt!




Manga ganger de senaste dagarna har jag sett regnbagen, alltid ett gott tecken


Igar var jag i Flagstaff for att fixa mobilen, dock utan framgang men fick i allafall fyllt pa vatten i nagra av vara waterjugs


De senaste dagarna har vi fatt en hel del valbehovt regn


Av nan oskapig anledning kom denne mannen in just till mig o undrade om jag visste ett stalle han kunde bo pa med sina getter!?
Hur komiskt var inte det, i en skinnaffar, men....han berattade i allafall valdigt ingaende for mig om sina getter, som stod narmre honom an hans fru...
Jag kontrade genast med att jag inte skulle beratta det for henne


Han hade tom skrivit en getbok...



Tvungen att ta en bild pa denna coola folkabussen, den hade en vaxelspak som var en oltappningsgrej/handtag....


Mera regn




Just i skrivande stund kom det en blixt o knall som skakade om hela huset, regnet vraker ner o samma denna kvall pa vag hem borjade det aska , fick ett ryck o korde bort till, SHIT annu BAMZIGARE KNALL O BLIXT SAMTIDIGT......Chapel of the Holy cross, dar blixtarna duggade tatt over berget, o det var supercoolt, att se....


 Idag kom det en ett Navajopar fran Tuba City o ville salja sina alster, men Mrs Boss koper inte av nan som inte har en katalog att bestalla ur och en hemsida



Fina var de i alla fall!

Idag ar jag tacksam over att jag flyttat till ett sant bra stalle, lugnt o skont, ekologiskt sa det forslar, inget kott eller fisk har....ingen alkohol ens i nan parfym eller deo, ingen tobak o jaja, inget problem for mig, jag fick ha ost o agg ...alltid nat... ;O)

Wolfies tips: Ha tillit, det ordnar sig!


                                          PUSS O KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar