torsdag 26 september 2013

Part 2 Fire of Valley Rocks ;o)


Tacksamma lamnade jag o Vanilla sora staden some en svans efter Ralph norrut med siktet installt pa Valley of Fire!


Jajjamen nu narmar vi oss...


Undrar vad det ar som gor att berg, tagit sig in i mitt hjarta...


...o gor sa att det kanns helt underbart....


The more RED they are ....


...nastan svart att andas, ogonen taras o det...kanns, det KANNS helt FANTASTISKT!


Hjartat blir som en skuttkanin


lite info



Fargen var som hemma i Sedona men former o monster helt annourlunda


Mycket mer sma, storre o stora holes


o hur mycket rander som helst


mysig liten minigrotta


liten aning windy var det, men runt 37 grader sa vad gor det da med lite vind i haret??


det lutar lite hit o lite dit


ser inte stort ut, men nar man ser manniskor fattar man hur bigga de ar


grymma, ville inte vidare...


Naturens underverk!


Vi hittade en egen liten lya...att mysa o svalka oss lite i



En dal mitt i allt med de mest fantastiska skapelser, ar jag superlyckligt lottad som far se detta fantastiska or what?


Har som i Sedona ser man figurer, huvuden av manniskor o djur o olika figurer overallt



Ser du vad jag ser, eller nat annat?



It's an honor....in the kiss, we became one! RED ROCK + RED WOLF = <3



Nastan kusligt verklig!



Trivdes som fiske......vargen pa redda rocken, haha



Svart fatta hur naturen kunnat skapa detta...


alla kanter ar rundat slipade o mjukt boljande


Pa aterseende, o da ska det va minst en heldag med en laaanghike har


Sa bar det av mot Las Vegas igen o en ny bekantskap som jag pratat med via en annan kvinna som jag ar fb van med men aldrig har traffat..


Asa hovslagare, hittad i varmen o gissa vad hon forarade mig med???
KAVIAR O BLABARSSOPPA!
Aldrig trodde jag val att jag skulle ata knackemacka med kaviar sa andaktigt o vordnadsfullt, haha, mumssss!


Hon var en trevlig prick, vi kom varstanes bra overens o hoppas vi kan traffas snart igen.


Ena vovven, WOLFIE, var lite special, o Asa tyckte INTE det var en bra ide' att de traffades, da Wolfie ofta ser undergivna hundar som bytesdjur
Vi gick ut o hon var kvar inne men plotsligt var Vanilla ute, o Wolfie sniffade lite o bestamde sig sen for att Vanilla skulle bli en bra lunch, det blev lite jaktigt att fa bort Wolfie, Vanilla som lag underst skrek som en doende kanin, men mest i panik....hon blev bara lite blot om halsen...o chockad...
Kattluckan du sag pa bilden forut...hon hade alat sig ut genom det men nu insag hon att det inte varit nan bra ide'...
Men hon coolade ner sig efter en stund ....


Wolfie far en puss av Wolfie...


Pa hemvagen passerade jag Lake Maed


Verkligen konstigt att se vatten har, sa mycket pa en gang i Arizona



Tillbaks vid Hoover damm


Solnedgang i farten


Pastell...


Idag ar jag tackasam over att jag for uppleva paradiset overallt har, traffa nya vanner o va himla lycklig!

Wolfies tips: se till att ta vara pa livet, njut o valj att va lycklig!
Kvinnan som var fosvunnen ar hittad dod, hon tog en overdos o hoppade sen i floden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar