tisdag 20 augusti 2013

Hot som i Glendale, fodelsedagsfirande, o mer spoken


Tanken var att jag skulle till Colorado o traffa en man jag pratat med nagra ganger, som bodde i ett talt i skogen, men han fick annant for sig...ibland hander det..sa, jag drog soderut ner till forsta stoppet i Black Canyon...o shoppade loss pa en hockeybag for 5 bucks att ha alla filtar o grejs i som befann sig i en trasig plastsack...i min truck


Det blev kanon


Undrar om jag tillhor dem??


Stannade givetvis till vid Rock Springs o shoppade lite red grapefruits, o de har tomaterna kunde jag inte lata bli att show you
BIG!!!



Oj, vad mycket smarr de har har, hit ska vi ocksa nar du kommer hit..

Vi drog planlost ner till Foothill Rescuecenter dar Vanilla kallade mig att hamta henne, o de blev som vanligt galet glada over att se oss, o oste lovord over henne..


Joanne min roommate ville att jag skulle hals pa hennes son so jag slog en pling till honom o han var pa jobbet 35 min bort, sa vi tankte glida dit....nu var det sa att.....just dennna halriga sommardag var det ca 47 grader i denna delen av varlden, ingen AC i min bil o bara jag hade rutorna nere for fullt i den varsta rusningstrafiken man kan tanka sig, fastnade over en timme o mitt vatten tog slut, nadde inte nasta flaska.....
Sa nar vi kom fram slog hjartat trippelslag o bakslag o allt annat an normalt, helt kallsvettig o darrig...sa, masade oss till hans restaurang o damp ner pa en stol o fick ett glas vatten....


En harlig kvall, dock nogot i varmaste laget, tro nu inte att det blir svalare bara for att solen gar ner, nixpix inte har inte....
Traffade en stressad Curt, som bestallde in fick at mig, vanilla fick isvatten i en tallrik 
Ville ju fira min Smatta Frida som fyllde 20 sa jag borjade lite forsiktigt att spa ut isvattnet i magen med en Margeritha, SKAL FRIDA O GRATTIS!
Sen blev det fisk tortillas 


Dessert blev det ocka men too much med vanilla pudding med banan o pecan o vanlijglass sa Vanilla fick offra sig...o det gjorde hon sa garna


Satt kvar lange, annu aningen vimmelkantig av den vamaste varmen hittills i mitt liv....o alldeles for matt av att ata sa sent o dricka massor med vatten till maten, gor jag aldrig sa, jag blev som en sten, o visste inte hur jag skulle ta mig till bilen ens...sa vi smastrosade runt pa gatorna en stund...



Vattnet busade med kidzen o sprutade upp i lysande farger da o da



En ganska heavy stenkula spann runt i vattnet latt som en fjader


Tog mig sen hem pa nat markligt satt o landade pa kudden urtacksam....i min sang
Lordagen....dance o jag ar ju frivillig o hjalper till sa, den kvallen gick till det o en ny dans cowboy 2 step, tror jag den hette




Utanfor affaren skulle far o dotter ut pa en kulig racing tur


Fixade en ny mobilvaska till Kerstin o hon blev nojd o glad!


Tre harliga "pojkar" pa Harley kom i o bubblade, de var fran CA...o sag skylten pa min bil o ville att jag skulle komma till Flagstaff efter jobbet o massera
Jag hakade pa o Joanne fick dandimpen pa mig o trodde jag skulle bli mordad, haha
Men jag masserade ena snubben, vi pratade bort tva timmar o han gav mig 2000 spann, shit, vilken tur jag inte lyssnade pa henne o hennes radslor, COOLT!


Idag var det vattning som gallde, o det ar nat skumt har, i mitten under ligger septitanken...dar graset dott, sen vaxer d sa det knakar i en ring omkring


O har ar draneringen...heldott!


Urfin blommande buske utanfor fonstret


 Go varme, solpaus i 10 minuter, sen blev det alltfor svettigt



Drog till Jerome for att shoppa at en van, men affaren var stangd...



Shit maste nog skynda mig, blir en snabblogg, det har kommit tva askknallar nu som ruskat hela huset, o annu 35 grader inne...regnet rummar o blixtarna ljungar..









Coola skyltar pa manga prylar o hus





Fick snabbata glassen far att slippa dela



Traklockor




Mycke hade garna fatt folja med hem




:o)


Har bodde spokena


rika som troll var de



Cool gammal bubbla



a minsann har hittade jag min gamla bil!!!



Bilen eller foraren??


I vissa hur bor det nog mest spoken



Som har typ, men fin utsikt har de






Tradgardskonst o mannen sjalv bjod in mig pa ol...haha, han var 80 bast




Hade tagit honom lang tid att skapa allt sa han





Intressant staket


Fin kvallshimmel o efterlangtat regn vraker ner nu


Internet trubbet sa sladden i datorn, maste sluta, askar sa pallen jag sitter pa ruskar.., take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar