torsdag 16 augusti 2012

Tankekraft, Attraktionslagen o födelsedagen!

Vad är egentligen viktigt i livet?
Har DU tänkt på det?
Vad prioriterar DU?
Tricky question.... 

Om du är försenad till en utsatt tid...o missar den med några minuter, ägnar du sen resten av dagen åt att tänka på din sena ankomst?
Eller hur funkar DU?

Jag tänker ofta så här:
Om det som just hänt eller om ett beslut jag tagit verkar strula...OM 10  ÅR....kommer någon att få några men av detta, bli skadad eller kommer det att få enorma konsekvenser?
OM inte, lägger jag ner min oro, eller överdrivna tankeverksamhet på just det ämnet.

När du träffar någon du inte sett på länge o ni plötsligt befinner er i meningsskiljaktigheter...är det viktigt att "vinna" eller kan du tänka dig att "ge dig" för att ha trevligt istället ...OM nu den andra parten inte har den förmågan?


Vad lägger Du DIN energi på?
Oroar du dig för om du valde rätt, gjorde rätt, sa rät saker, sånt som du tror kanske möjligen eventuellt skulle kunna hända, eller målar du jämt upp scenarier där det "värstaste" möjligen händer?

Tänk efter...
Jag tror de flesta redan känner till att tankens kraft är magisk, den skapar allt du fokuserar på.
OM du är en hejare på att oroa dig, du ser läskiga bilder o filmer på sånt som du oroar dig för...o tycker att du jämt drabbas av allt detta...
JODÅ, så är det ju!
Det vi tydligast o mest detaljrikt ägnar våra tankar åt - skapar vi med största säkerhet.
OM det är något vi brinner för och vill, eller något vi är rädda ska hända oss....Attraktionslagen skiljer inte på detta överhuvudtaget.

Därför ville jag just denna dag göra DIG uppmärksam på dina tankar...

För att få en liten inblick i din finurliga hjärna, kan du varje morgon låta pennan rulla över ett stort papper vid frukostbordet. Låt pennan föra dina tankar till skrift och helt utan mangårdsbyggnad, punkter eller nåt sånt, bara låt tankarna präntas ner.
Läs efter en vecka  o få en susning om hur du använder dina tankar.
Därefter kan du bestämma om du vill ändra dem, skapa något viktigt du vill i ditt liv genom att ofta o detaljrikt fokusera på det du vill tills "rätt" lyckokänsla infinner sig....då skapar ATTRAKTIONSLAGEN GENAST DET DU ÄR INRIKTAD PÅ OCH JU FLITIGARE DU ÄR, JU SNABBARE MANIFESTERAS DIN ÖNSKAN.

DU SOM INTE TESTAT DETTA INNAN, GE DET EN CHANS!

Välj ut något som inte är alltför avancerat. Fokusera på detta i en positiv mening som om det redan hänt o lägg till så mycket detaljer du kan.
Flera gånger dagligen gör du detta.
Mirakel är att vänta!

                                       
                                            Grattis Frida! DU e bäst! Love  U, puss

Idag fyller min minstaste valp 19 år o som vanligt när de blir äldre fattar jag inte hur jag då samtidigt alltid känner mig yngre,hrm!

Idag är jag tacksam över solen, sommarvärmen..
att det gick så himla bra med tröskningen idag
att varje helg bjuder mig att delta i nya livliga äventyr!

Wolfies tips: Kör igång o attrahera dina mål, NU GENAST! Bli en vinnare i livet!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar