söndag 11 november 2012

Pajer, tavlor, solsken o "snusande" Småttor

Länge, länge har jag lovat DIG att dela något, bett DIG att fundera ut vad DU vill med DITT liv, hur vill DU ha det, vad är DINA mål?????
Å nu har du verkligen haft flera veckor på dig att fundera, stöta o blöta dessa viktiga tankar o frågor med din inte önskare. 

SÅ, nu till ALL SECRETS...... För jag antar att DU i alla fall är lite nyfiken, sugen på att få veta hur du kan tillaga din mest smakfulla, njutningsgoda livspaj, måla din mest fantastiska färgsprakande tavla o själv va mitt i "smeten/på duken för resten av livet???

Jojo, visst vet jag att några av er redan förstått den hemligheten. 
Det finns givetvis många recept på att komma till samma mål med jag lovar att detta är ett av de viktigaste. 

Å remember...detta är min sanning, visst men den fungerar till 100% för ALLA som praktiserar den o det är inget jag vill ta äran åt mig för. 

Kanske har du nån gång hört talas om Universiella lagar???
Ha? Bra!

Detta är en sån. 

Det du ger ut får du tillbaks - ever heard of that? 
Säkerligen har du det, fast möjligen inte riktigt på den djupa nivån som jag tänker ta dig idag. 
Vi ska ner på djupet, ända ner till botten, där DU kan bygga en stabil grund ända från början, som ditt stabila, stadiga hus kan vila tryggt o säkert på. 

                ATTRAKTIONSLAGEN here we come!

Secret nr 1: Dina tankar, jo, just det, DINA TANKAR!
Den störstaste, BIGMAMAhemlisen av alla!
DU som vill ta dig någon särskild stans, uppnå ett speciellt mål, skapa något fantastiskt - DU HAR ALLA MÖJLIGHETER I VÄRLDEN O DU KAN BÖRJA REDAN IDAG!

För att nå ett specifikt mål behöver du veta - vad är det du vill?
Så, du som ännu inte har rett ut det, börja där.
Du som vet! 
Fasten your seatbelt and let´s go!

Sätt dig ner o skriv, rita måla o skapa ett levande collage på ett stort papper, klipp o klistra lek o ha kul när du skapar ditt mål, fett med detaljer o kärlek.
Nu vet du exakt hur, vad, o kanske tom när du vill uppnå det!
Sätt realistiska mål. 
Att skapa på detta sättet kräver lite träning, men sen är det  
bar´å åk!

Använd nu ett par kraftfulla AFFIRMATIONER. 
Du som vill ha en förklaring på vad det är - en positiv mening i presens (nutid), som om det du ville uppnå redan var klart.
Gärna skrivet med tacksamhet.
Vi kör några exempel. 
Jag tackar för min sprillan nya, röda fantastiska bil som passar mig perfekt på alla sätt!
Jag formligen strålar av hälsa, energi o kärlek!
Mitt nya jobb passar mig perfekt på alla sätt, utiskten är fantastisk, kollegorna himla trevliga o jag trivs jättebra med mina uppgifter!

Tror du hajjat biffen/paprikan va( för alla veggisar ;O) va?

Skriv ner meningen, eller möjligen 2 till att börja med. 
Sätt upp lapparna lite varstans, på kylen, på speglarna, i plånboken, i bilen....där du ofta kollar....varje gång du ser lappen får du en liten "reminder".
Däremellan gäller det att ta kontrollen över "den lille" som sitter på din axel o viskar helt andra saker i ditt öra. 
knyt om en munkalve!!!

Deklarera högt o tydligt: NU ÄR DET JAG SOM HAR KONTROLLEN I MITT LIV, JAG O BARA JAG SÅ SHUT UP!!!
Nu gäller det att va uppmärksam, riktigt uppmärksam!

Varenda gång den lille gör ett utbrytningsförsök ur munkalven måste du vara snabb som blixten o dementera, gör om meningen så som du vill ha den o upprepa den flera gånger genast, gärna högt om det är läge. (Fast sitter du på tunnelbanan i det morgonmissmodiga allmänna, gråtrista morgonhummöret, så kör det högt, det piggar säkert upp nån runt dig ;O)


Släpp allt nu, dra för persiennerna om du känner dig modigare då, bara ös på i högtalarna, o dansa så valkarna hoppar o dököttet kommer in i ett sanslöst svallvågsgung. Känn känslan i kroppen när du skrålar med i refrängen: I´m walking on sunshine, ohoh.... o BEVARA DEN LYCKOKÄNSLAN . det är JUST DEN JAG MENAR!

Nu till Secret nr 2.  När du tänker på det du vill uppnå, se, känn, upplev att du redan är i mål, så att du framkallar en känsla.
 Ett litet, eller om det är möjligt ännu hellre ett STORT LYCKORUS! 
DÅ MIN VÄN; SÄTTER DU SPADEN I JORDEN FÖR DIN IDÉ med kraft o önskan börjar så sakta att manifestera sig. 
Det är inte nödvändigt att berätta för kreti o pleti om din idé, då ett hånskratt eller liknande kan få ödesdigra koncekvenser för dina tankar. Keep it as a secret!

Du har nu alla nödvändiga verktyg för att börja ditt nya, kreativa liv o vi kommer att återkomma till överkursen lite senare där du tar total kontrol löver varje minut av ditt skapande om du har lust med det. 

OM du är ihärdig, konsekvent byter ut alla tankar som inte är i harmoni med din önskan samt upprepar tanken MED en härligt, lycklig känsla, har du resultatet som i  en ask inom några månader, kanske ännu snabbare. 

Det kommer att smaka mer, smaka så himla gott o du kommer att vilja forstsätta med detta effektiva sätt att skapa ditt liv o snart går det av sig själv, o mycket snabbare dessutom.
 Det blir en naturlig del av ditt lyckliga liv.
Du kan nu dela mid dig av dina fantastiska historier om ditt skapande o lära ut det till alla dina polare....ringar på vattnet!

Det finns en bok där du som vill ha mer "kött på bajni" kan läsa: Attraktionslagen av Ester o Jerry Hicks

För DIG som alldeles precis nu är i fas med att söka just denna hemlighet vill jag bara säga : "Allra hjärtligastaste" lycka till! Ihärdighet belönas rikligt!

För DIG som är helt nöjd med ditt liv just precis som det är idag: GRATTIS!

För dig som är så less på allt eller delar av ditt liv o kanske känns det också som du irrar i en "outhittningsbar" labyring: NU HAR DU DIN CHANS  -  
VALET ÄR DITT O BARA DITT!
Vänd hit arslet så ska du få dig en välbehövlig "komigångspark"!!!! ;O)

PS- Blev inbjuden till Småttan i lördags på Mamla-Småttamys. 
Det blev först en flyguppvisning, men rumskompisen Emma...



Sen blev det filmmys...ja, en stund innan de snortrötta babesen somnade sött o snusade sig tungt igenom hela filmen....men det var gosigt att vara där i alla fall. 


Idag är jag tacksam för att min intuition är så fantastisk, även om det innebär att det inte blir så många överaskningar i livet, 
att jag har ett sånt underbart liv, träffar så många fantastiska människor o med dem/av dem /tillsammans med dem lär mig o upplever galet mycket härligheter att lägga i min stora "mitt fantastiska liv" - koffert,  innehållande allt som hänt o gjort mig till den underbara mänskliga varelse som jag är o  älskar idag -  Wolfie the Firewoman!

Wolfies tips: våga göra "wild and crazy" things!... när tillfälle ges, grip möjligheten o njut av det oförutsedda o se vart det bär dig.....(även om det är något du aldrig provat, eller ens tänkt ge dig på)
                                                          PUSS!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar