måndag 15 juli 2013

Molnbilder , "back on track"


Hittade den här lilla pruttbullen, i upp o nervänt läge (nån som vet mer bestämt vad det är??) en morgon utanför affären..o bar in vederbörande, gav lite vatten o förpassade min nye vän ut till en grönare tillvaro..



En Mexicansk man var prydd med många fina smycken men kände att nån helbild var inte lilla frugan intresserad av ;O)




Igår kände jag att det var dags att pröva på om orken var tillbaks så det gick att ta sig upp på Sugarloaf...saknat våra kvällsturer men kroppen har inte fixat såna äventyr sen mitt lilla förblödnings intermezzo....o turen började hjärtans härligt med denna skönheten <3


Kände direkt att dagens tema skulle va moln.....vill inte lägga för mycket av mina "bilder" på din näthinna så...vad ser DU????
Former, färger, djur, ansikten....???


EN helt annan känsla med moln på himlen, bergen är liksom mer...allvarliga...


Sett i ett kärleksrosa skimmer...


Minns du när denna Aloen blommade med finaste gula blommorna för en tid sen?





Kolla noga, mer än en...en o samma blir många olika när man kollat en stund..


Supertydlig...!!!


Ser du också den fina vita hunden (huvudet) till höger? Eller de tre andra?





Denna figuren/ängeln uppenbarade sig rakt över mig o hade en tydligt annorlunda energi 


En fin naturlig stol, mitt i allt!


Gissa om Princess Vanilla var lycklig o rusade runt som om hon hade eld i den söta lilla prinsessbaken


En glading med glasögon, eller vad ser du?


Snart dags ta en ny tur upp på Chimney Rock!


Ojojoj...detta berget får mina tårar att rinna varje morgon....av lycka!


Snudd på halvmörkt när vi väl var uppe, MEN UPP KOM VI!!!!!
Härligt känna att jag pallade det igen, om än med ett rusande hjärta...pust o frust..



Det var alldeles folktomt o min meditationssten var ledig..



......så en välbehövlig stund på min sten...i den ljumma kvällen, till sången av alla smådjur runt omkring, några ylande coyotes o hundar...


Det var som vanligt rätt mörkt innan vi påbörjade nergången, måste ju kramas också däruppe, men så småningom hittade Vanilla bilen...som vanligt är jag den vilsnaste i mörkret...


Idag är jag tacksam över att jag orkade "ända upp",
alla fina molnbilder som visade sig för mig på vägen upp, just i rätt ögonblick för att bli förevigade, så jag kunde dela dem med dig!
att jag har jobb 5 dar i veckan,
o att JAG ÄR.... JAG!
I AM ......FROM NOTING I AM EVERYTING IN LIFE!!!! <3<3<3

                                          Wolfies tips: Ta in detta i ditt hjärta:
                                    From nothing we are everything in life!


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2QOxctPBXAA#at=84

                                               <3      REMEMBER WHO YOU ARE!      <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar