fredag 10 maj 2013

Emelianskt besök från Ronneby


Först 10 stolsmassager, då Susan hade ont i ryggen o inte kunde massera alls...alla sjuksköterskorna blev mina o de var mer än nöjda..jag rastade fläsket o svetten lackade medan de blev mjuka, o fina, haha...sen var Ronnebyanska Emelie redan i Cottonwood (hon hade åkt mååånga miles från Mexicanska gränsen men körde ju Mustang)(vi har kommit på att vi bott med ett Håkan o Åsa tält emellan oss på Rendezvous på Chappen) (High Chaparral)...o vi käkade lite egentillverkad sallad på soldäcket innan vi drog till VOC via Cornville...passade på att kika in in Deseret market som hade massa skojsigt o nyttigt, bla Ale med Acaibär...ORGANISK GIVETVIS!


Jag lever på hoppet varje dag om mitt liv som Am Medborgare på min ranch i Sedona, med min Twinflame...syns det?? Haha ;o)



En liten klapp...på Röda Rocken..


TYCKTE EMELIE BEHÖVDE UNDERVISAS I O UPPLEVA O KLÄTTRA PÅ - CATHEDRAL ROCK!


Hon har nyss varit lite krasslig o blev lite matt i hasen (på uppvägen, som var ganska brant) o tog pausen innan vi var ända uppe!
Vanilla ger lite extra kärlek o energi!


Här är hon uppe o kollar en halvgrotta..


SEN VA, fick The Magic Red Wolf ett av sina berömda Myrvälderska ryck o tänkte, VARFÖR INTE KLÄTTRA UPP PÅ DEN DÄR HYLLAN? Kommer att bli skitfina bilder!! ;o)


Tänkt o förverkligat, o redan där, på väg upp, insåg jag att ner, skulle bli ...tricky...men vaddå, en blid ALLT FÖR EN COOL BILD!
Allt för DI Kära läsare!


Hoppas du uppskattar att jag halvt riskerar ...haha....


Känslan var HÄRLIG, ända tills jag började fundera på hur i allsin dar jag skulle komma ner igen??


Så, ja...det blev till att krypa o kolla på den smala hyllan om det fanns ett bättre alternativ ner..tur jag är född modig, haha
Så himla glad just nu att jag inte sa till mina valpar, när de klättrade o klängde att de inte skulle, kunde eller fick klättra högre, då jag ju inte själv är ett dugg bättre!


2 vakande ögon som undrar hur det ska gå?


Jodå, efter lite has o skrap kom jag ner o ut på min favvoplats!


Berget o jag...typ som ett "assol", skulle man sagt på ön...haha


Det var ingen solnedgång att tala om...tom en shower kom det, eller några droppar...


Förundrad, alltid över dessa snirkliga mirakel!



Ojojoj, vad vi har haft kul o skrattat idag, rännt fram o tillbaks o tagit knasiga, våghalsiga o roliga bilder..


Undrar hur långt ner det är egentilgen?



Hjääälp mig upp...!!


Mig också....hjääääälp!


Emelie lever också för tillfället på hoppet!


Red Wolf o Vanilla, en fin kombination med Cathedral Rock!


Far o flyg!


Vild o HÄRLIG känsla, hoppsan..hoppfull också..


Galen, yes I know, men det är därför du gillar läsa min blogg, visst ;o)

Inte bara jag är hoppfull o galen!


Så de´så!




Bara njut för nu är klockan 2 o vi ska upp 6....zzzzzuck, var blev tiden av..?




Svårt fatta hur dessa kan ha uppstått...o man ser ju tydligt att de ännu står upp, så, uppståndna eller ståndaktigt, stadigt stående, who knows?




Emelie hittade en egen lite stig, lite bakom som jag inte hittat...hon var borta en stund innan jag ylade tillbaks henne igen..ekade mumzingt däruppe!


Hur kan en gren bara bestämma sig för att bli platt?



                                                             LOVE YOU!


OOOvanligt med kaktusblommor o denna var cokså oooovanligt vacker!

Idag är jag tacksam över det Emelianska besöket, alla knasfoton o skratt o delandet av fudge o chocolateredwine på sängkanten i mitt gigiantiska rum...skrivandes på varsin blogg, väljandes på över 700 bilder...

Wolfies tips: skratta massor, gör knasiga saker, have fun o get older!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar