söndag 19 maj 2013

Standswithbear, eldshow o benryck på cowrug


Igår kväll efter den 2 timmar långa massagen jag var inhyrd för att utföra(....min första sååå låååånga massage ....but...hon var supernöjd!...) tog vi en fast walk, medan jag snabbknaprade i mig en sallad....jo, jag gick o åt..haha...för att hinna lyssna till Standswithbear, som hade ett trevligt o bejublat framträdande på Heart of Sedona.



Han hade en hel uppsjö av flöjter i alla modeller o storlekar...o han spelade in sin melodi en stund, tog en annan flöjt o accompanjerade sig själv....spelade in det också...å så nästa flöjt!


Sen spelade han en känd  låt från någon annan artist, typ gamla godingar som alla kunde o då blev det fart o rörelse på kvinnsen därinne vill jag lova!




Alla sjöng o dansade efter bästa förmåga ...


....tills hela cafét gungade......sen var han runt o hälsade o kramade alla....vi var fb friends sen innan men hade aldrig träffats förut...


Innan framträdandet var slut började en orkester spela jazz utanför på en scen.
Till det var det en eldshow, bla med min förra rumskompis Hollys nuvarande roommate...som det kan bli!


Massa männsikor hade samlats för att kolla på spektaklet o de var väldigt duktiga!


Idag var det armband, o keychains som skulle sorteras o hängas upp o imorgon kanske jag kommer ihåg att ta ett foto....idag blev det på en fin bil som 2 kunder anlände i....de skulle köpa en rävsvans, så jag skcikade dem till Tradingposten across the street!



Min mycket gode vän Andrew (som tipsat kvinnan från igår om att jag var massör)  kom också o hälsade på i dag. 
Vovvarna var givetvis med...
Han fick en bunt visitkort o lovade fortsätta rekommendera mig för sina kunder....o 
...jag frågade honom om han kunde se om jag var sned i bäckenet...då jag känt att muskulaturen runt höger höft varit öm i flera månader...som om jag haft ett fetingblåmärke där....
Ställ dig klokt sa han, så ska jag kolla....
Vi stod på gatan utanför affären...ojojoj, sa han jo....högra höften är mycket högre upp, inte konstigt du känner av det!!!

Lägg dig på golvet, kommenderade han!
Jag tog fram en kohud o la mig på den...är man i en skinaffär så är man!

Nu kommer jag att rycka dig i benet, har jag din tillåtelse...??
Jajjemen!
Poff, 2 gånger ryckte han till i mitt ben, sen vred han upp mitt knä i 90 grader o knixade till en kota i ryggen....
Sådärja...hörde du knixet? frågade han..
JO, det kunde man inte missa!
Så var det klart o cowrugen åkte undan innan nästa kund snubblade in...
Haha, hade sett nåt ut....en kund ligger vid mina fötter o rycker mig i benet....tur Mrs Boss inte var där idag...


Så här åker massor av jyckar här, det är för varmt i bilarna... så flaket med full AC ;o) är det bästa!


Han är ingen liten pojke!
Minst 3 gånger störrre än Vaniljen....å nån dag när jag kanske inte jobbar, ska de få leka!
De fick varsitt kex av mig, o mumsade belåtet i sig alla smulorna!


En snabbhike igen o I promisse, det går inte längre att gå snabbt utan vattenflaskan i beredskap!
Man fattar inte hur torrt det blir i halsen förrän man börjar gå (ännu förundrad över att luftfuktigheten kan ligga på 7%...bara sådär)...så jag har gett mig o inhandlat en plastflaska .....MEN BPS fri!
Låter bra va? ;o)


Susan hade lagt sig när jag kom hem, var hos Trish på ranchen en stund o redde ut lite. 
De ska iväg till CA på nån muleshow en vecka o jag blev visst ansvarig för växelkassa mm!
Hon sa: Somebody have to take care of this...jag frågade...that somebody..is it ME?
Hon log, YES, IT IS my dear!
Så...ikväll blev det: .....grapefrukt/apelsin/coconutoil/almonds/cashews/donutpersika/banan/aningen lite agavesirap ringlat över samt en handfull frusna blåbär OCH en Xocaichokladbit som LYX topping!

Idag är jag tacksam över att jag börjar få ett utspritt rykte som massör....en bra sådan t.o.m
samt att min gode vän tältaren vid OAk Creek tittade in idag o gav mig några fina komplimanger...jag rotade fram en Xocaichokladbit o gav honom....WAO sa han...det är en ära att va älskad av en så fantatastisk person som DU!;o)
......har språkat några ord med min kära PAPPA BULL....i Sverige...vi har inte pratat på eveigheter....o han är som en slags "spirituell hållaredapåmigare"...vilket jag uppskattar massor....inte alla ser min insida, vilken för mig är...mycket viktig! TACK!
...och att jag nu redan är klar o klockan är bara 12.30...rekord!

Wolfies tips: bemöt alla du träffar på med samma kärlek o respekt! 
Det kan va en bästis för livet, även om det är en person som sover i tält, bor på månen, eller rycker folk i benen i en skinnaffär!

Av ännu okänd anledning vill jag än en gång ge dig goosebumps...hamnade bara på denna sekvensen o var tvungen att kolla....njut, feel, rys, mys o gråt!


JAG SÄGER BARA: 
                                                          FÖRVANDLING! 

       HON FICK MÅNGA ATT OMVÄRDERA SINA TANKAR I ETT NAFS...UNDERBART!!!
       DÖM ALDRIG EN PERSON, FÖRRÄN DU GÅTT NÅGRA MIL I DEN MÄNNISKANS SKOR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar