tisdag 7 maj 2013

Utvecklig o framfart leder till insikt o begrundan!

Igår, efter en väninnas dröm, som handlade om mig, beslöt jag att be om vägledning...på väg upp på berget...
Jag bad helt enkelt om att bli hel, att mina halva själ skulle få vägledning och hjälp att bli HEL o ETT MED ALLT, IGEN!

Det var ganska sent o solen var redan bakom berget, vinden var en aning kylig o jag satte mig ner på "min meditations sten".
Direkt, på sekunden började något som var vädligt likt en DNA spiral strömma från jorden, genom mina fötter, kropp o huvud uppåt, sasmtidigt som en likadan spiral strömmade åt andra hållet, de tvinnandes runt varann o var i alla tänkbara färger. 
Jag fick en omedelbar impuls att resa mig upp, att va RAK, som en kanal.

Då plötsligt fanns det 2 st hjärtan, mång dimensionella, ett på varje sida om mig o sen ett över mig o ett under mig , alla med spetsarna mot mig, snurande runt, runt, allt på alla håll på en gång....kroppen började skaka o tårarna rinna.....

Vet inte hur länge detta på gick men det var ganska mörkt innan jag var nere o hittade bilen igen.
Hela kroppen kändes...som ett stort hjärta, fri, svävande, lycklig, grundad o som att bara vara JAG!
Men också vara ETT, med berget, med naturen, med andningen....med universum!

Fick en stark ingivelse att åka förbi Andrews hus, healern....flera bilar stod parkerade utanför o jag ringde upp honom.
Visst, kom in kom in du, sa han.

Jag parkerade o letade mig in i mörkret. 
Fick en hjärtlig kram o puss på kinden han sa:
- Det verkar vara womens night tonight, gå ut i trädgården o joina de andra kvinnorna!

Han har massor av fontäner o en jaccuzi därute, levande ljus o 4 kvinnor var samlade o satt o pratade i halvmörket.
Det var fantastiska ämnen som togs upp.
Den ena kvinnan berättade om en tysk man som bodde i Mexico som hade knäckt koden om blodet!
Han tog en droppe blod, avkodade den o fick svar på precis allt som var bra eller dåligt i kroppen o skapade därefter en lösning åt personen för att bli kvitt sina besvär o hade helt världsomvälvande resutat!
Vi var också inne på Dr Emoto, från Japan o hans bevis på hur vatten minns o vad vi kan göra med vårt vatten för att skapa optimala förutsättningar för att leva friska mycket längre, än vad vi är vana vid.
Det blev en mycket intressant kväll o alla hade hela tiden nya fantastiska erfarenheter att dela med sig av.

Idag har jag varit i studion nästan hela dan.
Drog iväg för att skriva ett test o få certifikat på att få jobba i restaurang, o hantera mat, men insåg att alla hade med sina pass eller AZ drivers licence....så den gubben skulle inte gå...lommade iväg igen...MÅSTE HITTA EN LÖSNING NU!

Kerstin hade en intressant berättlese o hon ska träffa en man imorgon som ska ge mer info som ska klargöra om det är något jag kan göra om!

En man som åkte med mig dit o skulle ta samma test, kom sen förbi studion o ville gå med ut på promenad.
Han tog oss med till samma ställe som Holly visade mig, vid vattnet inte alls långt härifrån.
Ojojojoj, vad han pratade, värre än min hyrsevärdinna o DET SÄGER  I N T E LITE!

Vanilla var yster som en kalv o ruschade nästan hela tiden, ner i vattnet o la sig o rusade igen.
En ganska blöt o väldigt skitig vovve, men som alltid....också mycket glad o lycklig fick jag med mig hem sen.

En person pockar på mycket nu, den senaste veckan...är on my mind väldigt ofta.
T.O.M i drömmen, jag som inte kommit ihåg en enda dröm på många månader.

Fick ett ryck ikväll o hämtade tarotkorten i studion o Susan har hållt en lång utläggning för mig, om hur jag bör hantera denns situationen...o vill koppla ihop mig med två bröder som visst ska komma hit nästa vecka som är nån slags ljusarbetare....o jobbar med att förnya o reparera DNA, vilket jag ju bevisligen redan är inne o snurrar i...

Vet inte hur jag ska agera nu riktigt...om jag ska kontakta denna personen eller inte...
Susan hade sin teori men ....hrm....

Idag är jag tacksam över att jag får vara med om så mycket, även spirituellt...känner, "ser" o upplever saker som inte alla får va med om.

Wolfies tips: inte för att jag älskar det men...ibland ska det visst vara bra med                            T Å L  A M O D  har jag hört! ! ! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar