lördag 4 maj 2013


Hike i Cottonwood is totally different then in Sedona.
Vackert men ...lugnt o fint o ...jaa, helt ok men ...
Holly, min roommate next door visade mig this new place, near the river.


Fatta, det har hängt en fetinggunga här, coolt va?!


En fallen jätte! OCH en superblöt o inte helt ren o vit liten vaniljtuss!
Holly berätteade ikväll, över ett glas rött,  att hon ville ha in fler kvinnor i sitt liv att umgås med!
Here I am! 
En söt o trevlig ung brud med 2 kids, ursötenötiga!


Gula faran!


Nästa morgon hamnade vi på samma ställe som när jag bodde hos Isay...o Vanilla kände igen sig bland alla glasbitar...folk skjuter massor där, på allt, flaskor burkar o det mesta...


Mitt i den karga terrängen hittade jag detta miraklet!


Remember this view?


Å vad sägs om detta miraklet då?
Helt ensammen däruppe hade hon en fin utsikt ända bort över Sedona!


Funderar en stund på nästa vigulanta skutt ut i full frihet, o en tjurrusning skickligt undvikande alla kaktustaggar...


Jodå, jag jobbar också...o nu är det bh dags som komplement till västen!


Fiiiinfint besök minsann!

 När man aldrig har gjort en skinnbh, måste man klura lite på hur den ska få ...tuttform! ;o)


Mitt i detta spektakulära fundellerande kom det in en rare man, not common with Mountainmen nuför tiden o han berättade om hur han nu på ålderns höst varit tvungen att sälja sina älskade Mustanger, men hur han saknade dem innerligt....nu på väg genom landet för att träffa sina barn i CA!
Han hade 6 hästar o hade bott i sin i tipi i bergen mesta delen av sitt liv. 
Red på en av hästarna, hade 2 packhästar med sina tillhörigheter o de andra sprang lösa.
Han var en hejjare på att spåra, så när han skulle slå läger var det till att leta efter kusarna som då var "på drift nånstans"!


När han försvann kom UPS mannen med 2 fetingkartonger med hattar, and you know...alla ska ju ha SITT speciella nummer o pris o ...jaaa... det tog en stund, men jag är stolt över att jag fixar det varje gång...o får beröm av chefen, INGEN annan är betrodd numera...


Den här trucken stannade utanför, trodde de kom med nåt kul men ICKE till mig... 



Min vän sen några dagar, Virginia, som jag kallar Ms Eagle..kom in o visade sin senaste örnskapelse!
Vad gillar du denna Helen Loor?


Cool eller hur?
Har köpt en eagle till dig men letar efter fler.. ;o)


Hon hittar ibland smycken hon köper, billigt o låter sen en vän gjuta av dem i silver eller guld nere i Mexico!
Hon tipsade mig om vargen...ska visa när alla attiraljer är klar!


Vad gillar du min nya Up West work outfit??


Jag blev störtnöjd, det var ju min allra första BH skapelse!

Idag hade jag för tredje gången blvit skickad till samma kvinna, så jag drog dit 12.30!
http://www.marinalevit.com/giveback.html

Hon sjunger på ett speciellt sätt för att frammamna känslan o beslutet inom att va helt sann emot sig själv o inte gå emot sin intuition!
Hon sjöng o pratade en timme, vi diskuterade o jag träffade en ny cool kompis, Eszter där...o vi kommer garanterat att ses igen!


Sen hike efter jobbet!
Helt underbart! 
Min känsla där varje dag, WAO ÅHHH vad jag önska ALLA som läser kuuunde känna alla champangebubblor som bara sprutar ur öronen på mig!
Jag är ALLT, ÖVERALLT O MER ÄN DET - TOTALLY AMAZING IN LOVE!
ÄÄÄÄSLAR ATT VA HÄR O SE, NJUTA AV ALLT DETTA VACKRA O VETA ATT DETTA, ALLT DETTA SKA JAG VARA OMGÄRDAD AV FOREVER, FOREVER!


Galet nyfiken på alla hålor!
Ekorren kom hit, klättra upp o nosa o kolla!


De senaste dagarna har jag varit här efter jobbet o mina lycka vet inga gränser...


Mera bada!
Inte ofta denna hunden är vit, men lyckig är hon!


Bra uppåtlut på mitt senaste favvoställe, det gillar rumpan o fläsket!



Här en helt o hållet bergfast soffa man kan vila på om man är en klenis haha...o inte pallar gå upp hela vägen utan paus!
Det går snabbare för varje dag o jag njuter så jag får goosebumps i knävecken, haha!


ÄÄÄlskar gamla döa träd som bara står där o är så...genomvackra!
Känner lite på dem, stryker deras stam o bara ...myyyser!


Shit, du kommer säkert att få fnoskan på mina rödaberg bilder o mina hurra o yiehaa rop men just nu är det FULLT ÖS PÅ LYCKAN O KÄRLEKSKÄNSLORNA FLÖDAR ÖVER HÄRUPPE!
Full, full o galen, full av kärlek som kommer inifrån, från hjärtat som är mega, megastort!
Å DET ÄR DÅ ALLTING HÄNDER. I DETTA LYCKORUS!
Vet inte hur jag ska få dig att förstå detta till hundra men, så är det!
Vill all ALLA, ALLA ska förstå föra att kunna leva i fullständig harmoni med allt o känna detta ruset o se o uppleva allt som händer, allt fantasktisk när man är där, mitt i det!


Solen på väg ner..


Stigen kantad med fina inramningar!


Mjuka, lena kanter att rusa fram över!


Undrar hur gammalt detta bygget är?


Pastellfärgerna coolar ner de nu sprängöverfyllda känslorna lite o lugnar vildheten en aning!


Energin förändras supersnabbt i solnedgången o snart är det beckmörkt!



När jag rusade in på Walmart i Cottonwood för att fixa fler journaler till studions klienter, träffade jag John, som var ute o luftade sig!


INttteeeee helt miljövänlig, med tanke på all svart rök, men cool ändå..



Den här coolingen Spencer Wayment, satt utanför Heart of Sedaon o kuckelurade min sin roliga pryl med Isha o Richard!
Den mäter hjärtats ...äh...balans o lyckokänsla enkelt uttryckt, läs mer på heartmath.com 
Den mätte med hjälp av pulsen o jag ville ju givetvis prova!



Pulsen mäts i tummen o de flesta får olika färger som röd eller blå... men inte grönt, som är det vi kan uppnå när vi är som lyckligast o mest tillfreds inom ...vilken färg tror du kom upp??
OM inte den gröna färgen visat sig hade jag inte trott på grunkan o det var bara Spencer o jag som fick grönt!


Urkul att försöka hitta en kamerahållare för att ta roliga ,lyckliga bilder o idag blev det en kaktus, INTE helt lätt!


Ville bara att du skulle få se o kanske tom KÄNNA  lyckofnattet men egna ögon o kropp o knopp!


Hoppas, hoppas det smittar!


Good, like that!


VAD ÄR DIN KÄNSLA NU???


BRA, puss på DIG!


Det är nåt alldeles speciellt med solnedgången!


Bara sitta där o njuta, ta in o VA ETT med ALLT!


Vad kan man mer önska sig i en sån stund?


JAJA, möjligen en vaniljpuss! ;o)




Hur blev dessa mirakel till?
Har DU nåt bra svar?


Gnistande vackert!


Ser du ansiktet?


Stonepeople!



Surrounded by Creators Miracles!


Ser du hästhuvudet?



 More fun!


Ser DU vad jag ser?

                                                                                !!!!!!!!!

Just när jag skulle kliva in i bilen kom en ung kille fram o började prata!
Plötsligt frågade jag om jag behövde jobb?
Ja, sa jag, jag har bara 2 hittillss så ett till vore bra!
Jag jobbar på Heartline cafe sa han, supertrevligt o de behöver folk. 
Kan du servera?
OMMM jag kan, sa jag!
Bra då pratar jag men min chef!
Fint sa jag, men jag är inte helt laglig här!
Det tror jag inte de bryr sig om, jag ska prata med henne.
Spernajs att träffa dig, o ha det bra, sa han o hoppade in i bilen med polarens jycke o drog!

Idag är jag tacksam över lycka, kärlek, fnatt o spratt!

Wolfies tips:GALET LYCKLIG - SKAPAR GALET UNDERBARA MIRAKEL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar