torsdag 11 april 2013

Chokladkvinnan har anlänt, o köks bord på plats


Yiehhaaaaa stolar på ingång + ett BORD!


Samtidigt som det blev ett oljebyta på gamla Betten på en verkstad i närheten...


Jag hotade med att de fick behålla mig om de lät mig betala för mycket, men det hade de inget emot.....


Min xtrason hade fått en kärlekspuss av nån idag!


Yiehaaaaa, vi har ett köksbord OCH köksstolar! Miracles still happens, obviously!!! ;o) 


Mot Phoenix för att hämta Anita från Sverige som är ett levande bevis på att Xocais choklad är livsavgörande nyttig, utan den, hade vi inte haft nån alldeles enastående Anita!


Like that road!






Massa ny grönska


Tre ståtliga väktare!


Söta kullar


Nya fina vårfärger



Har du sett ödlan förut?




Hann få upp kameran när det var 2 våningar av 5 kvar på motorvägen


Sky Harbor med ett flygplan på väg ...nånstans



Det tog en stund innan jag hittade henne, bland alla teminaler o grejs, sen stod vi 5 meter ifrån varann o pratade i telefon med ryggarna vända mot varann...


Detta härliga cowboysarparet Betty o Bob från  Sacramento i CA var för söta o fina smycken hade de båda


Snart är västen klar!


När jag stängt... kom det in ett par o mannen var skinnhantverkare, hade gjort den här fina väskan!




Anita var salig inne på New Frontiers....massor med nyttigheter, som på självaste julafton!


Idag är jag tacksam över att jag känt ett sånt inre lugn, sånt hopp o sån tillit, mer o djupare än på länge!

Wolfies tips: have fun, it´s Friday, weekend soon, gör nåt riktigt kul!
Puss, love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar