onsdag 24 april 2013

På plats i ny minilya under full månen


Så här såg det ut igår, idag är det...värre då min queensizebed OCH mitt skrivbord o stolen också är inklämda, med skohorn...ingar hyllor, ingen garderob, men hittade en rund ställning utomhus som får tjäna som hängare åt mina kläder.
Igår var jag piga, hundrastare, ungdoms....ha..handomare....städare, o lite av varje i mitt nya hem....mellan flyttlassen...


Idag skulle fler patienter/klienter in i journalsystemet...


Hörde nåt muttrande utanför o det var Harley! ;o)


I studion kan man köpa med sig av allt möjligt smått o gott...kristallhalsband tex..


Raw, organic cacaoplupps ...


Underbara tvålar med eteriska oljor i...


Samt eteriska oljor givetvis och Bash´s blomsterdroppar


Nyttigt the


"Mathelande" CD skivor o böcker


Yogiska nyckelmuskler ;o) jaja läran om dem i alla fall..


Oskaplit häsonyttiga piller, tillskott o drycker.


Viktminsknings tjossan


Mer the


Massage...fillimojjer man kan ligga på eller luta sig emot om man har ont, eller vi få ;o)


Ikväll var det säng, skrivbords o lamphämtardags! Tänt var det här, eller ska det bli...


Bilen blev full igen, när ska månne sista flyttlasset gå för i år?
Kan man ju klia sig i nacken på...


Ikväll var det åter fullmåneceremoni vid Lo-Lo-Mai, Page Springs....vi var tre som var kvar till alla sist, o vi hade en egen lite cirkel med ylande o sång o blessings o white sage, strax efter en brinnande meteor hade kommit susande ner över natthimlen!


Härligt inrökt igen o styrkt o lugn i kropp o själ!


Månen var stor o rund o go - o har du tänkt på att när man ser månen så ser man samtidigt solen, eftersom månen inte själv lyser utan reflekterar solljuset....coolt va?


Gick ner mot vattenporlet...o hittade en oas i månskenet!


Massor av småttingar ....mäktigt!


På tillbakavägen hittade jag den här lille kompisen som kubbade framför bilen!

Idag är jag tacksam över att jag åter får sova i min säng (inatt var det luftmadrass),
 att jag har nånstans att bo,
samt att jag varit o delat böner o visioner med nya vänner vid elden i fullmånens sken!

Wolfies tips: UT O YLA!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar