torsdag 7 mars 2013

1:a Xocai kunden! Västmönster o hälsoshake!

AAAningen få bilder idag I know, I know...meeeen det är bra med variation, du får inte bli för bortskämd hörrudu!

Trish köper med sig en hamburgare åt vovvarna every day o nu får pojkarna dela med sig till Vanilla som nu är en i gänget...blir inte ens utskälld av Kirk numer, han till o med protesterade när Vanilla o jag drog till Kerstin en snabbis på  lunchen - HURRA hon är min första chokladkund o nu ska hela familjen Severien bli antioxidantstinna minsann, leva i 100de år...javisst ska dom leva, javisst ska.......trallalalala
Det blir chokladpartaj med hennes polare på onsdag i nästa vecka o du kommer att få rapport, givetvis o Kerstin kan bocka av ännu en dag på min blog,haha

Idag har jag också fått kontakt med en ärtig Böna från Torekov som blivit superbra genom att äta Xocais choklad. 
Hon ska få berätta här nån dag om hur det gick till!
Å vet du, hon kommer till mitt nya land o TILL OCH MED TILL MIN STAD om några veckor!
Superdupercoolt, då ska jag burna ner till Phoenix igen o plocka upp henne, haha bilen hittar snart själv dit...ska fixa föreläsningslokal åt henne så hon kan dela sitt mirakel, för hon är verkligen ett levande bevis på att chokladen håller mer än vad den lovar för hon har återvänt till livet efter ett mycket allvarligt sjukdomstillstånd!
Verkligen roligt med mirakel!
Välkommen tillbaks till livet OCH till Sedona Anita!


Vi har fått en beställning på en väst, lik denna men en annan färg, så jag fixade ett nytt mönster, o skinnet som den skulle tillverkas av hade hon glömt hemma, så det kommer en annan dag.


Mitt i bloggskrivandet hör jag ett boink från Facebook o blir nyfiken!
Joakim Söderberg son till en kvinna på min "ö" som jag känner OCH han gick på en skola i Kräklingbo som jag vickade på ibland, hur coolt är inte det, att de ännu minns sin lite annorlunda ;O) frans o fjäderbeprydde vikarie!
Sötenötarna!

Å plötsligt idag, innan hon ens hinner öppna munnen så känner jag att energin blixtsanbbt förändras i affären, till KÄRLEK, WAO!
Trish utbriser OH, MY BABE IS HERE, WAO!
Ingen tvekan om att de är galet kära i varann o hon hade just berättat för mig att hon aldrig i hela sitt liv förut knutit an till någon människa...mer av en enstöring, detta hon upplever nu är...mirakulöst!
Ja, det kan man verkligen inte missa, superhärligt att höra alla kärleksord o skvättande pussar, fniss...

På eftermiddagen drog min boss iväg igen,( o lämnade mig ensam med alla roliga frågor som jag försöker hitta nåt klokt o kul svar på...)en liten ny vana hon tagit sig nu när jag är där!
Å jag gick lös på lite gammal spindelväv som nån hängt på väggar o i fönsterhörnen över vintern....hoppade med min vippa som en vårkänslostinn hare, just när 2 kunder kom in genom dörren, oups....jaja, de överlevde...och fick sig ett gott skratt...

Idag är jag tacksam över min första av många egenhittade chokladmedarbetere,
att jag sålde himla bra i affären idag o fick förtroendet att fixa ett mönster,
samt över att det fina vädret stannade kvar idag också (annat är visst att vänta)

Wolfies tips: Tylers recepie....enjoy...


Kill Them While They Run 
Cacao Shake Recipe

 This recipe will eliminate heavy metals that are prevalent in our daily lives due to heavy chemtrail spraying by the global "elite".  It also helps to destroy parasites and gives you a nice energy boost that will last hours.  All ingredients should be 100% organic always!!!

3 cups spring water
3/4 cup ground cacao nibs (dark chocolate)
1/2 cup ground  raw hazelnuts
1/2 cup ground raw almonds
3/4 cup blueberries
3 medium bananas
3 Tbsp. raw local honey
1 tsp. pink Himalayan salt
1/2 cup Zeolyte
1/2 cup Diatomaceous Earth

Zeolites are microporous, aluminosilicate minerals commonly used as commercial adsorbents.[1] The term zeolite was originally coined in 1756 bySwedish mineralogist Axel Fredrik Cronstedt, who observed that upon rapidly heating the material stilbite, it produced large amounts of steam from water that had been adsorbed by the material. Based on this, he called the material zeolite, from the Greek ζέω (zéō), meaning "to boil" and λίθος (líthos), meaning "stone".[2]
As of October 2012, 206 unique zeolite frameworks have been identified, and over 40 naturally occurring zeolite frameworks are known.[3][4]
Zeolites are widely used in industry for water purification, as catalysts, for the preparation of advanced materials and in nuclear reprocessing. They are used to extract nitrogen from air to increase oxygen content for both industrial and medical purposes. Their biggest use is in the production of laundry detergents. They are also used in medicine and in agriculture.)
(Diatomaceous earth (pron.: /ˌd.ətəˌmʃəs ˈɜrθ/) also known as D.E., diatomite, or kieselgur/kieselguhr, is a naturally occurring, soft,siliceous sedimentary rock that is easily crumbled into a fine white to off-white powder. It has a particle size ranging from less than 3 micrometreto more than 1 millimeter, but typically 10 to 200 micrometres. This powder has an abrasive feel, similar to pumice powder, and is very light as a result of its high porosity. The typical chemical composition of oven-dried diatomaceous earth is 80 to 90% silica, with 2 to 4% alumina (attributed mostly to clay minerals) and 0.5 to 2% iron oxide.[1]
Diatomaceous earth consists of fossilized remains of diatoms, a type of hard-shelled algae. It is used as a filtration aid, mild abrasive in products including toothpaste, mechanical insecticideabsorbent for liquids, matting agent for coatings, reinforcing filler in plastics and rubber, anti-block in plastic films, porous support for chemical catalysts, cat litter, activator in blood clotting studies, a stabilizing component of dynamite, and athermal insulator.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar