lördag 24 mars 2012

Äntligen nytt mål i sikte!

Min oerhört pålitliga fd, för några dar sen, blivande chef säger att han har bokat en biljett åt mig på en Greyhoundbus som avgår 2.10 pm iimorgon söndag och efter 2 byten förväntas vi vara i California, Riverside närmare bestämt. Där hämtar Helle mig i sin blåa volvo!
FANTASTISKT VA!
Bäst för honom vill jag lova! Har fått låna hans telefon här och han har ingen aning om hur pålitlig jag är just nu efter alla hans förb.....enade lögner. SÅ, en liten hemlis oss emellan. Jag tänker ta med hans telefon och han får inte tillbaks den förrän han skickat mina homeopatpiller som han inte hämtat från posten på 2 veckor! Tänkte det går kanske snabbare då. Han var nämligen helt pålötsligt såå sugen på att bli av med mig.....(då jag visat mitt totala ointrese för att bli hans nya köksa/älskarinna eller what a fuck han nu hade för idé med mig. Inte fasen var det så att jag skulle mjölka hans kor i alla fall!

MEN, nu får jag då i stället se hela vackra USA tvärs över och det är ju helt underbart, så jag kan helt klart stå ut med den här lilla omvägen för att få uppleva det.
Vet du, ibland tror jag verkligen att universum eller nån älskar att spela mig små spratt, istället för att jag ska gå/åka/flyga raka vägen så kommer jag ut i en liten avkrok och visst är det spännande!
Min nyfunna väninna Lynette och jag har hjärtligt roligt när jag lagar mat hos henne, pallar inte använda hans skitiga kök, bestick o stekpanna. Vi planerar små hyss och skrattar gott och hon tycker verkligen jag är av en annorlunda sort. Helt fashinerad av att jag inte ens haft ihjäl honom efter allt han gjort mig. Fast det är ju inte riktigt min grej heller!

Så nu återstår att se om det finns en biljett och om han tänker köra mig till Atlanta, det lät inte så, han tyckte jag skulle be grannen, men se det är inte mitt problem, de får han göra själv den fillidusken!
Så förhoppningsvis hörs vi igen på måndag!
Tjilevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar