lördag 24 mars 2012

Tvära kast, nya mål - Wolfie ryter till !

Ärligt talat, den här Chefen kan dra nåt gammalt över sig. Intelligenskvot 0! Jag som typ aldrig blir arg, nu har han fått sina fiskar varma! Han blånekar till allt jag säger. DRAR TILL JOBBET, LOVAR KOMMA TILLBAKS EN VISS TID, BORTA HELA NATTEN, LÄMNAR MIG UTAN MAT O VATTEN! Kommer sen nåt dygn senare o påstår att han skickat ett meddelande, jojo....
Lillebrorsan berättade igår att han o morsan vetat om detta med ranchen i 5 månader. Han har aldrig varit gift och har bott hos Jonathan i 2 år.
Märkligt att Jonathan missat att hans bror aldrig gift sig o har bott hos honom i 2 år, då skälet till att jag var tvungen att sova i hans säng var att den nyskilda brorsan varit tvungen att flytta hem nyligen! Vilket AS!
EN snäll vit kvinna har kört mig till en fin guestranch i närheten men de kunde tyvärr inte anställa mig utan J1 som är ett arbetstillstånd man måste ha här i Georgia för att få ut sin lön lagligt! Det tar typ 8 v till ett år.....att få, mmmmm jammyjammy.....

Så, kommit i kontakt med Danska Helle som bor i Californien, jag är välkommen dit.
Fantastiskt! Så nu ska det aset betala min biljett, han tycker flyga är dumt, buss är bättre, tar bara 2 dygn! Yea, right! Han ska banne mig betala returbiljetten också.
Härligt att känna adrenalinet pulsera som en jättelavin som driver mig mot ett nytt mål.
Jag som jämt varit en mes o inte sagt ett pip, dags att ryta i nu, hög tid faktiskt!
Känns HÄRLIGT BEFRIANDE! GGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRR

So hang on there folks.....going to California

Idag är jag tacksam över att jag vågar stå upp för mig själv, våga konfrontera knäppskallar utan rädsla och att jag är bra på att "gilla läget" ;O)

Wolfies tips: Stå på DIG, låt INGEN ANNAN GÖRA DET!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar