torsdag 3 januari 2013

Bea tipsar,STORA KRISTALLER, ännu mer TILLIT!

Klockan 12 skulle jag träffa Bea, hemma hos henne 5,5 miles away at Sedona Shadows.
Duschade o fixade till mig, sen bar det av.
GPS:n hade noll koll på den hålan vill jag lova o OM du ännu minns den skrattframkallade lilla pappersbiten från igår, SÅ fattar du själv att....det var lite halvolätt att hitta rätt.
Vi började med att ta av en gata förtidigt till höger, o kom in på ett Resort!
Där, redan där fick Ralph spel på mig o min GPS o sa: - Wolfie, well never gonna find this house, we´re lost, TOTALLY LOST!
Precis som vanligt försökte jag lugna ner honom o tala sakta o uppmuntrande.
Kollade inne på receptionen o de förklarade att jag var en gata förtidigt av.
OK, på´t igen, nu kom vi halvrätt, jag ringde henne o hon skickade oss tillbaka o uppför backen till vänster i stället för till höger.
Ralph blev mer o mer galen på mig o irriterad så han höll på att spricka.
Hon sa: STOP,STOP,STOP, I see you o viftade glatt från sin trappa. 
Jag pekade åt honom , ser du henne, där är hon!
- NO, NO I DON´T, NO I CAN´T SEE HER, WHERE? NO.....
Shitttt, måste fixa pengar till min bil, NU, innan han öser mig ur bilen en dag!


George o Bea, ett par riktiga sötnosar vill jag lova!
Ytterligare ett par nya goda vänner.


Jag ville kolla om det fanns nåt mer jag kunde göra själv i min "få-lov-att-stanna-kvar-här-process".
Hon säger som alla andra, du kommer inte att åka härifrån, tidigast om ett år o då för att du väljer själv. Du behöver inte oroa dig. 
Lita till ditt hjärta. 
Änglar kommer att leda dig rätt, du har många som hjälper dig o det finns ingenting du själv måste göra i den här processen. 
Den är redan på gång.
Det finns dock några namn jag vill ge dig, bla en duktigt Homeopat som du ska kontakta, samt en affär i Sedona jag ser namnet på och en djurkommunikatör.
Enligt numerologin är du på 8 nu, det är POWER! 
I ÅR GÄLLER DET! BESTÄM EXAKT VAD DU VILL O GO FOR IT! 
AND YOU WILL GET IT!
Du kommer att bli mer social med kvinnor snart, ni kommar att finna varann på nåt sätt o du kommer att byta boende till något som är mer.... bland likasinnade


Det hela slutade med att jag coachade henne som Dogwhisperer och hon var mycket tacksam över detta o kunde säkert hitta en o annan kund till mig. 
Glömde ju ta kort på det lilla monstret...kommer fler tillfällen, vi kommer att ses igen!


Grymt! Ametistpower!


När jag kollade min telefon hade Ralph messat för 30 minuter sen ARE YOU READY WOLFIE???
Ups, japp, typ, äh...nuuuuuu....
Han anlände 10 minuter senare o plockade upp mig o jag pladdrade på om allt möjligt för att han inte skulle bli bråkig över att jag stannat "för länge" hos Bea.


Han frågade var jag ville bli avsläppt o jag sa...uptown is it´s ok.
Det var det visst, men när jag klev ur sa han:
Nu är du skyldig mig 50 gallons of homemade icecream.....jaja, det fär väl gå!
Jag knallade in i en affär med kläder o kvinnan därinne visade mig typ ingående ALLT de hade innan jag lyckades dra mig baklänges ut därifrån.
Knallade upp till min vän Mark o småpratade en stund. 
Frågade efter stället som Bea "sett".
Det är på vår gata sa han.
Jag kör dig dit!
ALla är så himla gulliga mot mig...


Peace place var namnet o de hade bigbautakristaller utanför..


Mäktiga!



Jag knallade in o kollade runt lite. 
Hittade bla Daves spray med White Sage, o hur mycket kul som helst.
Började prata med kvinnan Lisa o när jag kände att "hon" inte ledde vidare o var på väg ut sa hon:
Kolla in i rummet tvärs över, vi har Reikiklasser där vissa kvällar.
Har ni nåt mer frågade jag.
Jo, en fantastisk kvinna kommer hit o håller i kvällsmeditationer.
Då klickade nånting till därinne, kändes som nåt jag borde följa upp.
Lisa lovade maila hennes kontaktuppgifter.



Jag lufsade vidare o hittade en rolig secondhandaffär. 
Därinne trädffade jag en kvinna som började prata med mig o vi blev superpolare....hon hade varit här i Sedona 5 gånger, älskade att vara här men det var för mycket känslor att deala med här, så hon pallade inte bo här, men hon önskade mig lycka till o skulle skicka goda tankar till mig.
Farbror "Frej" var en cool o kul typ, han också.
De tyckte jag såg ut som om jag klivit rakt ut ur en filminspelning här eller som om jag var född att vara här!


I nästa affär hittade jag en cool spegel, spegel på väggen där...säg mig...vem som får allt hon vill??
WWWW OOOOO LLLLL FFFF IIIIII EEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YYYEEEEEAAAAA!!!!!



Medan jag knallade tillbaks ringde jag Mark o frågade om han ännu kunde tänka sig att presentera mig för Bob uppe på Ravens nest, The Old Tradingpost?


Detta är Snoopy Rock, ser du honom ligga där uppe på sin hundkoja?
Huvud o nos till vänster o tassarna til höger?



 Nedanför miniSnobben på sin hundkoja!


Det kunde han. Jag håller på att stänga, var är du?
Jag är på väg tillbaks.
OK, jag LÄR ju hitta dig, kommer strax, sa han o skrattade.



En liten bäck porlade fram där djupt nere...


Han svängde galant åt sidan o plockaade upp mig mitt på bron, o jag kände mig värsta lyxigt uppassad!
Du ska veta att IDAG, blåste det SKÅNEBLÅST, hatten var fjättrad under min haka för att inte försvinna iväg, o vinden var inte precis varm så jag var mycket tacksam över liften.


OJ...


..OJ...OJ...inte en pryl härinne som jag inte skulle gilla att äga!


Här är Bob, reperatören själv som har jobb på kö i 16 månader framåt...jojo...fint det!


Lugn o fin nu, tänk på att tangentbord tål inte dreggel...



Jag blev presenterad för Bob o vi småptatede lite medans papegojan flörtvisslade hysteriskt på mig som en badvakt som sett värsta bikinipinuppan, haha...cool pippi!


Den här kan bli din för 90 dollar!


Hittade en ring, mycket lik min som jag köpte i CA, i maj, den där med 2 ormhuvuden från Effie, jag berättade om igår. 
Tyvärr ganska stor, Systeryster skulle lätt kunnat bära den annars....endast $128, typ 900 bagis...

Mark skulle till Safeways så jag liftade med, o han körde mig till dörren, vilket jag sett innan jag gick hemifrån, annars skulle jag inte gett mig av så långt idag i den kalla vinden som drog igenom märg o ben.
Har jag flyt eller har jag flyt??? Det är ju frågan??

NU är mitt frågeformulär för hundar klart o jag ska ringa Honeybone imorgon o kolla om hon vill hjälpa mig att kolla engelskan ....
Mail är skickade till Homeopaten o Djurkommunikatören...

Idag är jag så tacksam äver att jag träffat nya, goa vänner,
sett massa fina saker,
fått lift o sluppit blåsa bort,
blivit ännu bättre på att bara göra o förvänta mig den allra bästa lösningen för mig, varje minut!!!
Fattar DU hur coolt det är, att bara göra det man vill o så blir det så himla bäst???

Wolfies tips: Idag, just idag, förvänta dig det bästa, utan att tänka ut o kolla upp en massa lösningar i förväg o ...bara gör...du kommer att bli förvånad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar