söndag 27 januari 2013

Det regnar kor o lemons! Hydrogen Peroxid a miracle !


Igårkväll var det livat på Heart of Sedona! 
Min trummande friend Ayande på bilden hade inviterat mig.
Massor var inblandade, som en stor taktfast våg av bollande, spelande, poesiläsande pinglande o dansande människor! 
Rytmen vibrerade i allt därinne, som ett mindre jordskalv.
Jag sörplade i mig en Mayan Hot Chocolate med almondmilk, mmmm, den var mer spicy än vanligt, troligen hade nån tappat en burk cayennepeppar i min mugg, men varm blev jag!



Idag började jag med att ta ett foto till min visumansökan på Wahlgreens, sen vidare till Farmers market i regnet. 
Där träffade jag de här trevliga människorna som tillverkade Hydrogen Peroxid (väte peroxid) 
Vi kommer garanterat att träffas igen!
Tänker likadant o fann varann, kvinnan var från England o hade full koll på kruxet att komma in i landet.
Superintressant kolla själv... www.echoh2o2.com
Man häller en liten skvätt i tvättmaskinen om man har mögel eller annat otyg i tvätten, man kan spreja möbler, rena poolen, spreja på maten, en skväll i hundvattenskålen fixar parasiter, o de har även en sprej med aloevera, clove o cinnamon, som man sprejar i munnen när man känner av en förkylning o vips så är den borta!
Finns det nån sån produkt i Sverige?


Candace messade att jag skulle komma till Heart of Sedona....så jag drog dit o efter ens stunds uppdatering käkade jag o Isha sallad på New Frontiers, innan vi återgick till datorn för att leta nytt boende.
De måste flytta senast den 29 o börjar få panik.


De här coola tavlorna kunde vi beskåda medan vi käkade vår sallad.



Finns en låt som ett lokalt band på Gotland gjort som heter Det regnar kor....här regnar det lemons!
Gruppen Smaklösa är en grupp begåvade musiker som lajjar med instrument o sång på Gotländska, de har vansinnigt kul o publiken älskar dem, de är kult!!
Härligt galna minst sagt.
Brukar ha 7 minuters koncerter runt om på ön, lira två låtar o dra till nästa ställe, o folk sluter upp som sockersugna flugor kring en sockerbit!


Mycket nöje!


Vi hittade ett plejs, ett mobilehome 25 min härifrån o skickade in an ansökan till den pensionerade rörmokaren som ägede rubbet.


Idag är jag tacksam över att det ännu regnar, för det behövs....
jag träffat nya, trevliga vänner,
jag hela tiden får massor av respons från människor som gillar det jag gör o står för,
jag träffade 2 personer på Wahgreens som skulle vidarebefordra kontakter till duktiga skinnsömmerskor till mig.

Wolfies tips: remember YYYLA varje gång det är FULLMÅNE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar