måndag 7 januari 2013

Idag har det inte hänt så mycket, suck...





HAHAHAHA, SKOJJJJJJA BARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Let´s go from the very beginning now....
Sen jag kom hit o faktiskt redan innan, har jag hört en röst som sagt åt mig att leta efter en WOLF!
Å det i sig är ju inte konstigt för min del då jag varit på vandring i hela mitt liv, på väg mot min flock, mitt folk, de som känner, tänker o ÄR som jag.

Hjärnan komponerade ihop en grej om att starta Homeopatklinink i Californien, men det kändes aldrig nåt, typ inte heller kom det några kontakter eller spår vidare...
Pratade ju sen mad Ann på Solkristallen, Visby o ...ja du minns nog...min mun sa att jag skulle åka till Sedona över jul, o sen hoppade hjärtat så högt att jag inte kunde annat än att styra om mina planer dit!
När jag väl var här o kollade lösenordet till mitt VISA kort här...var det SEDONA, hrm....

JA, letat sen jag kom hit efter den Wolf jag uppmanats hitta....

För några dagar sen hittade jag en Wolf o en bild som bara klickade direkt.
Där är han ju, som om jag kände honom, som om vi setts förut, mycket bekant på nåt sätt...

Hösten 2010 chattade vi på Fb o han var MYCKET intresserad av att träffa mig, visa mig runt här. 
Jag var som vanligt nånstans o vimsade, försökte göra klart mitt Svenska liv o sa:
- Jag är på väg till Sedona, jag lovar att höra av mig när jag kommer...ok

När jag läste detta hoppade det till därinne, shit jag har ju vetat hela tiden att jag skulle hit, eller i alla fall mitt hjärta har vetat...hjärnan är inte såå tillförlitlig, uppenbarligen...

Skrev genast: - HELLO! now I´m here, still like to show me around? Give me a call,please!

Dagen efter klättrade jag ju upp på Sugarloaf....o DÅ....hörde o såg att han smög efter mig o spelade på sin flöjt för att han "valt mig till sin kvinna" en gammal "indiansk" tradition..
Han var verkligen ihärdig...
Nästa morgon ringde han....Hello, is this really you? Are you here in Sedona?

Vi bestämde att träffas på Heart of Sedona idag måndag, då han jobbade nere i Phoenix tills dess.

Å...2 dagar innan min klättring, innan jag ens hittat honom på fb....hände en annan lite "skum" grej.

Plötsligt började vargen i mig sniffa, en doft jag aldrig känt förut, ute, inne, överallt....jag frågade mitt hjärta vad i alla sina dar detta var...svaret var klockrent: ROMANTIK!
VA, kan man lukta det? 
Som små röda hjärtan som simmade in i min nos vart jag än gick.
Å jag kände en sån lätthet i mina steg o hjärtat var om möjligen ännu större än vanligt, i nån slags pulserande dans.

Detta var i Fredags, tror jag, vet inte så noga nåt längre känns det som, dagarna flyter ihop...jag var på väg ner på stan Uptown när det kom ett mess....jag har tänkt på dig hela dan...ok, jag hade känt av honom hela dan o visst var han i mina tankar, helt klart, vi fortsatte trevande...
Jag har känt dig, svarade jag...sen bara eskalerade känslan hela tiden, till ett enda stort skakande som i morse hade sin kulmen just innan vi skulle ses....min kroppstemperatur var typ uppe i 100 grader, svettades som en gris, kunde inte klä på mig normalt, sprang o yrade hit o dit som eh huvudlös höna.....
Han var lika dan, superskakig!
Mitt förslag var att...vi struntar i caféet, ta mig till nån vacker plats ute i ställetdär vi kan va själva!

Jag skickade adressen på telefonen...o sen var han PÅ VÄG!

Plötsligt var han utanför, jag hade åtminstone fått på mig kläderna....han kom in i mitt rum...
Vi tog tag i varann, han pratade lite men jag var TYST, för en gångs skull väldigt stum...han tog mig i famnen o kysste mig, några gånger, vi drunknade i varandras ögon en stund.....innan vi packade oss ut i bilen o han körde upp en bit i bergen på ett ställe jag aldrig varit.
Han hade en speciell glänta där som han brukade sitta o bara andas, bara vara.

Vi bredde ut filtarna o la oss i solskenet o började prata, om allt möjligt....

Han hade med sin flöjt, den allra första han gjort....o han reste sig upp o började spela sina kärlekssånger med ett speciellt "kurr" ljud som när en katt spinner...för att locka o pocka på kvinnan han valt...hon var inte så väldigt svårlockad......efter 4-5 sånger...la han sig på knä hos mig, höll om mig o frågade:


 





- Wolfie, would you marry me?


- YES I WILL!
Oj, oj  ooj    ojojoj....hjärtat hoppade, skuttade slog små volter o solen sken sitt allra soligaste kärleksljus på mig o jag fick en bekräftande kyss som varade LÄÄÄÄNGE!
Han berättade för mig att han redan pratat med sin advokat o rådgivare innan han ens ringt mig, då han VISSTE att han hittat sin kvinna......hur allt skulle gå till??
Han visste redan när vi pratade 2010....att jag var hans kvinna...

Mammans medicinaman, tribens överhuvud var underrättad o jag ska bli adopterad av The Shawnees, sen ska vi gifta oss i Phoenix måndagen den 21 januari, o tillbringa hela dagen där med att kuta runt mellan 2 byggnader med hans advokat som guide o fylla i helt galet mycket papper.
Det ännu mer fantastiska i den här solskenssagan är att jag som adopterad omedelbart får Amerikanskt medborgarskap när vi gift oss...vilket annars kan ta LÅÅÅÅNG tid o jag får också mitt Socialsecurity number, mitt arbetstillstånd o allt är plötsligt just så "lätt" som jag affirmerat o bett om, utan att alls fatta hur/att det ens var möjligt!

Mannen, min Wolf, är proffesionell flöjtist och jobbar hårt i Phoenix just nu o i två veckor med koncerter o i inspelningsstudion.
Han har ett boende där o sen delar han ett hus med sin syster utanför Sedona.

Fast han har letat hus ett tag o har nu 3 kvar att kolla på av 20 från början, så det närmar sig ett hus...o jag vill ha häst så det skulle va med i planen.
Sedona är dock en helig plats för de flesta Natives, o de Röda Bergen räknas som moderns blod o navelsträng, därför bor de inte gärna här inne i Sedona, utan kommer bara hit på visit o bor en bit utanför.

Till sommaren blir det en traditionell bröllposceremoni i Oklahoma, där han biologiska mamma föddes, som förrättas av hennes Medicinman!


Den här skallen höll oss sällskap under frieriet!

Vilken dag!
Nu saknar jag bara min pengar till bilen!
Jag MÅSTE åka senast onsdagkväll för att va där i tid...Monument Valley!
Behöver 15000 kronor typ genast....
VIKTIGT att komma dit känns det som!

Vilken dag!
IDAG ÄR JAG TACKSAM, TACKSAM, TACKSAM, TACKSAM!
AHO!

Wolfies tips: sluta aldrig be o önska det "omöjliga"...du vet, det tar bara lite längre tid!

Nyfiken på min fiancée? Kolla länken!



                                                                     <3LOVE!<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar