söndag 23 december 2012

IN the FLOW med getter o härliga männsikor! The GIFT! GOD JUL!

Innan jag gick ut idag skickade jag med full kraft upp en önskan om att dra till mig människor som skulle ge/säga mig just vad jag behövde, eller som skulle behöva mig, samt att jag skulle hitta de perfekta gåvorna till mina vänner här i huset som bjuder på julmiddag! Wao, JAG SÄGER BARA WHAT A DAY!
AWESOME, AMAZING!
Att jag är på helt rätt ställe just nu råder det inga som helst tvivel om!



Julebebbarna två, med ögon så små, fniss, visst är de söta,även utan julrockar, tomteluvorna hängde under halsen lite på sniskan...
Kvinnan på nästa bild berättade att hon räddat deras mamma just innan de skulle ha ihjäl henne (jag berättade för henne om Min Emma, som jag räddade i samma stund kritiska  från ett likande öde, lastade henne i skuffen o tog henne med hem till Lokrume) 
o utan att hon visste något fick getingamman dessa två bedårande små getingbarn 
(nu du Ekorren,du skulle varit här - det här gillar du, kan nästan se hur du gosar med dem)


Kvinnan gjorde egna salvor med getmjölk som bas. 
Riktigt bra grejer, bara ekologiska o ej djurtestade....sånt gillas...shoppade en burk av henne, vattnet här gör min hud snustorr...
Vi skulle höras på facebook...


Detta söta paret, sålde egentillverkad solcreme, med bara godis i, som tex Aloe Vera, inga parabener o annat skit, så jag investerade i en, då jag lämnat min egen i Sverige....o kom ihåg, det du smörjer in dig med ska du också kunna äta!
Huden tar upp det lika bra som om du stoppat det i munnen. 
Doppar du tummen i spillolja, kan man via ett blodprov i stortån 4 minuter senare finna de giftiga ämnena! 
So, be careful, köp inget överreklamerat dyrt skit på postorder, köp lokalt av de små prodecenterna som värnar om männsikor, djur o natur o du gör dig o alla/allt levande en tjänst!
Vi bytte e-mailadress


Damen till vänster fick också ta del av mitt vilda härliga liv o blev som alla de andra superlycklig över min framfart o önskade mig verkligen lycka till! Ojojoj, vilken massa kramar jag fått idag, lyckönskningar o blessings!


Nästa försäljare var en man, som sålde organiska fröer och vilda valnötter....sett sånna förut?


Den här kvinnan tillverkade spaghetti mm, utan ägg o vanligt mjöl men med soja o örter... så god att ingen sås behövdes....jag köpte ett paket åt Ralph i julklapp!


Honung, o div biprodukter, fniss, samt propolis i små hårda bitar. 
Man kunde lösa upp dem i mycket stakt sprit, typ nästan 96%, sen ta några droppar i ett glas vatten....coolt, propolis är mycket antibakeriellt....kunde inte motstå att köpa en påse...


Den här lavendelkvinnan med egen lavendelfarm,( coolt va?)började med att ösa komplimanger över min klädsel....sen fick hon givetvis också ta del av min story, tittade mig bergundande i ögonen o sa: 
-Lyssna nu noga, du ska åka till Monument Valley, inom 2 veckor, hör du det, inom två veckor! 
Gör nu det, åk till Moument Valley! 
Så, det för bli mitt nästa projekt! Verkar vara viktigt!
Kunde inte motstå hennes ljuvliga lavendelsprej...
Behöver jag berätta att vi bytte e-mailadresser ;O) och kramades, massor o länge....mmmmm gött!


Här var det hemgjorda tvålar för hela slanten! 
Luktade mig ignom sortimentet 7 gånger innan jag bestämde mig för att köpa en tvål med Sandelwood doft åt Carol, frun i huset som julklapp.


Redan på väg ut fick jag veta att jag skulle gå hit igen o köpa en ljusstake av himalayasalt åt min Landlord som lider av emfysem. 
Jag hade bara kommit in genom dörren när den här mannen började kommentera min klädsel, han sa att han brukade åka på rendezvous och hade sin fulla trappermundering hemma! W A O !
Tror du vi fick en pratstund eller vad! 
De lovade e-maila mig lite skojsigheter!



I den fantastiska affären som du redan sett massvis med bilder ifrån, träffade jag mor o dotter o vi pratade i minst en timme. De bejublade min livshistoria, jag kände att mamman vekligen visste vad hon talade om. Hon berättade att de blivit blixtinkallade imorse då juveleraren blivit hastigt sjuk o inlagd på sjukhus med fara för livet. Jag lovade att skicka böner, tända ljus o bränna whitesage för kvinnan som heter Deborah Poisson...please sänd henne en bön om det bästa för henne! TACK!
De skulla maila mig uppgifterna till en mycket speciall, änd homeopat här i Sedona som de tyckte jag skulle träffa!
Vi kramades massor innan jag lämnade affären med ljusstaken till Jim.


Pratade med min varghanne imorse och hela världen började gunga igen, hjärtat var så stort att man skulle behöva en 24 m långtradare för att frakta det, så tungt att jag kände mig som en klumpig barbamamma på promenad......o så har det känts hela dan, som i ett härligt kärleksflow ibland alla underbara människor jag träffat. 

Bestämde mig för att lugna ner mig innan jag knatade tillbaks o gick in till den här söta lilla pojken som fick visa, kvinnan från landet hur man fyllde på frusen yoghurt i en stor cup.....från en maskin i väggen...coolt...


....sen hällde man på gotteligott från den här baren...


...eller från den här...


.....man kunde även välja att få en shake eller en smoothie, o jag valde det senare med mango, kiwi och annanas....mmmmmm, kylan lugnade ner den svajande kroppen en aning,o jag avnjöt den med utsikt över mina kära Red Rocks...


....jaja, GIVETVIS, kunde man också få såser i, på, o överallt...


Väl tillbaks....hade posten anlänt med mitt nya, större dator minne, då jag snart mest får sitta o vänta medan min computer tänker på om den ska lyda nästa kommando eller inte....men efter mycket pillande fick jag dit de båda 4GB minnena...men se det ville den inte va med om...o vägrade starta....suck...så Ralph ska ringa dem o kolla var problemet är imorgon...
Haha, han försökte först o jag fick inte blanda mig, hallå jag är teknikern här du är magiker....MEN....han kunde inte rubba nåt, så jag...kopplade in min Ärkeängel o sen vips var det gamla ute o de båda nya på plats...
Ralph undrade nyfiket hur det gått till o jag sa som det var....ähhh, din vän....är han här, fyskiskt, NEJ, han är ju en ängel, fnissadejag....hrm...ok....inte helt med i mina svängar men han ser att det funkar så lite nyfiken är han ändå....

Nu skulle jag vilja uppmana/be DIG om en tjänst!
Please skicka mig nån cool reflex!
Jag travar runt här i beckmörker varje kväll o ingen människa här har minsta aning om vad en reflex är...maila mig på wolfie.myr@gmail.com, så får du adressen hit!
TACK!

Idag är jag så himla tacksam över alla möten med alla dessa underbara möten som med sina varma o kärleksfulla tankar skjuter fram mig i livet närmare mina mål med sina hjärtliga energier!

Wolfies tips: SNÄLLA,SNÄLLA TÄND ETT LJUS FÖR DEBORAH, SKICKA IVÄG EN BÖN OM DET BÄSTA FÖR HENNE!
                                           Kärlek o ljus skapar magi!
Detta är GÅVAN du alltid kan ge, vem du än är, var o hur du än är o har det, så 
                                        KAN DU GE DEN GÅVAN !!!! AHO!
                                             MERRY CHRISTMAS, GOD JUL!      
                                                                      <3 <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar