lördag 22 december 2012

Tålamodsprov o eldandeinvigning av en ny epok i kärlek!


När jag är på, då är jag på, bråttom o helst nyss ska det ske. 
Systeryster frågade mig idag:
- Hur ska du kunna säga det på engleska med samma tryck som när du ringer till mig.
NU E DET SÅ HÄR VA! DET ÄR BARA ATT ARSCHLA PÅ, NU E DET BRÅTTOM!
När jag ringer o säger så, vet hon att det gäller sekunderna, snudd på livet, pga nån ny fnoskel jag fått på hjärnan som måste uträttas typ, NYSS.

När jag var hos handtydar Jade, sa han åt mig:
 - Patience Wolfie, do you know what that gives you - Patience! 
Skit, inte nåt jag har nån koll på, tror inte ens det är med i min ordlista faktiskt. 
Arschla på däremot, vet jag med säkerhet är med! ;o)

Jag fick ju ta ett kort i hans lek också, som sa exakt de orden.
 Tålamod ger tålamod, o han sken som en sol...vad var det jag sa åt dig nyss....?
Han sa ju också att jag kommit hit för att lära något jag skulle ta med mig härifrån, att jag nog troligen inte skulle stanna kvar här i Sedona.

Jag ville ju åka till min vargman snarast, nu när jag änteligen fått korn på honom.
Han hade dock redan bestämt att han o några polare skulle iväg över jul o nyår o när vi pratade ikväll sa han:
- Jag har bokat en biljett första halgen i Januari, jag kommer till dig då!
- SHIIITTTTTALABIIITTAAA! Jag nästan dog! 
Tårarna började rinna, jag höll på att bara sjunka genom jorden.
Seså, ta dig samman nu, sa han. Inget är förlorat, ta det lugnt bara.

Innan på dan när jag var o handlade en extra väska, funderade jag över vad Jade sagt till mig.
Kändes ju inte som om jag var färdig här alls. 
Har bara besökt en vortex, o massor av mer jag vill se.
Men det hade jag glömt nu.

Han förklarade vad han kände att jag kände....typ allt var rätt. 
Sa åt mig hela tiden: stop think and feel, just feel, and belive your feelings.
- When you can feel my touch my kiss on your skin, my scent fills the air, then you know truth..
När hjärnan är inkopplad kan jag undra ibland om jag är spritt språngande galen som bara drar ivåg såhär, men när jag kopplar bort den o låter hjärtat känna, då känns den där spiralen inom som svirrar runt o leelndet srider sig över mina läppar, hjärtat blir strot o varmt igen.
Jag förklarade att jag känt i mitt hjärta mycket länge att mannen jag skulle träffa inte var nån vanlig man utan någon som skulle förstå min själ, någon som jag, någon som skulle förstå vargen i mig.
- A wolf that walks on 2 legs, not really a man....blev svaret.
Berättade att jag ofta känner vargen i mig, gå på alla fyra o vaksamt sniffa in nya ställen....skit, du tror nu säkert att jag går på droger, inte många har fått höra detta innan, typ nästan bara Systeryster, hon förstår...

- Yes, the real you shows true in every way, that´s why you do feel me there in every way!
You are home, just anxiuosly awaithing for another wolf to return home!
I will always protect you, but you need to learn to feel..not think so much.
I will remain you babygirl, now shut down the thinking, feel like you´ve never felt before, truly feel me there in every way...

Ingen har nånsin talat till vargen i mig förut på det här sättet, detta har min själ saknat o längtat efter. 
Skulle inte bli hel med någon som inte förstod mig, fast jag har också tvivlat många gånger på att denna varelse verkligen existerar o står att finna innan mitt 126 års kalas...

Nu har jag coolat ner o ska njuta av att faktisk hinna med allt jag önskar här innan den första halgen i januari.
En riktig rysarlektion i TÅLAMOOOOOOD!




När I walked downtown today, var det trots att klockan var 2.30pm frost i skuggan.



Hittade den här något kyliga o stela kompisen i en rabatt på väg till banken!


Allt klär en skönhet, även en naken...


Stencoola twinflames...


Huanemig, nu var jag tvungen att köpa en väska till för att kunna ta med mig allt till IOWA.


Ruskigt lik en en...


.....med blå enbär o allt, väldigt gigantisk dock...Kent, är det en en? Du har ju koll på sånt.. ;O)


Tänkte du skulle få se hur det ser ut i trädgårdarna här runt omkring.
Mycket kala ytor med röd sten o mestadels buskar o kaktusar.



 Under trädet satt den en vettskrämt kompis, blixtstilla för att inte synas...



Jag hade precis stoppat ner kameran, när det kommer en gris, ett vildsvin eller de kallar dem nåt annat, shit, jag kollar igen, jo, baskemig en gris, på typ sådär en 50 kg...helt som Pumba, trallande nerför gatan emot mig. 
Jag fumlade försiktigt efter kameran, men hann tyvärr inte få den ur fodralet ens förrän han vek av in i en trädgård, 2 hus framför mig.....wao, jag försökte smyga mig framför att ta en bild på den, men grannen i huset mitt emot kom just ut o ....tja...jag tänkte, ok då, ni tror mig förhoppningsvis utan att jag ska riskera att bli arresterad för olaga grisfotograferingsförsöksintrång......i nåns trädgård.
Sorry!
I did my very best i alla fall!





Denna coola trappan var nästan som vävd in i omgivningen, snudd på kamoflerad.


Va, liknar ju sten från Gotland, här???


Shit, det måste det vara, o brevlådan med Gotlands landskapsblomma Murgrönan, snodde de med på kuppen!


Den syns knappt, där ibland alla växterna bredvid framdäcket, men den utgjorde att annorlunda o coolt inslag, den rostiga hinken.



Minns inte om du fått se huset jag bor i förut? 


Japp, min ingång, rakt in i rummet!


Å mitt lilla rum med den vackraste utsikten ever!


 Ralph hade en idé om att åka till bryggeriet ikväll där det var nån slags jordens eventuella undergångsfest...jag kände inte för detta, men tyckte jag fick va najs o haka på hoonom, när han ju kör mig hit o dit.
 Detta var dock ingen hit o jag sa direkt, detta är inte rätt ställe att vara på ikväll. 
Ringde min vargkompis Wayah, som bjöd oss ut i vildmarken där de kampade.
Ralph hakade på o vi trocklade oss ut på en väg som för varje kilometer mer o mer kändes som o liknade ett tvättbräde.
Efter 2 gångers extra ringande såg vi plötsligt en eld mitt ute i ingenstans.
Tur vi åkte stor truck....
Där satt det ett härligt gäng o sjöng o spelade gitarr o trumma o flöjt.
Vi blev erbjudna att dela nåt o jag kunde just då bara komma på Gunatt Siv Gutt...som blev mycket uppskattad.
Klockan tolv, tog vi varandras händer, alla tonade in på A....OHMMMMMM....o föll in hela tiden i en enda lång stämsång!
Önskar du varit med, upplevt o känt den känslan hört o känt ljudet vibrera i hela kroppen!
Ralph var glad att vi åkte. 
Nåt sånt hade han inte gjort sen han var tonåring o han gillade det skarpt även om han frös häcken halvt av sig i den minusgradiga natten.



Idag är jag tacksam för att jag fått mitt första o enda julkort från en kär vän i Sverige,
jag har en ny fin väska, 
har sett en gris mitt inne i villaområdet, 
för att jag fick va med o sitta vid elden denna viktiga kväll med likasinnade...
                                                              MITAKUYE OYASIN!
                                                              Vi är ett, vi är alla släkt!

Wolfies tips: har du bråttom jämt, träna tålamod, är du en snigel i allt, träna Arschla på!
                                                            FNISS! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar