torsdag 20 december 2012

Massor av konst, var är hemma månntro?


Jaha, å idag är då allt som vanligt igen!


NÄÄÄÄRÅÅÅÅÅ, LUGN BA, fniss, min följeslagare viken inte en tum från min sida. Han finns ständigt närvarande bredvid eller bakom, samt i luren..


Gick en sväng på byn för att se om det skulle komma nån bra lösning flygandes o landa på mig....ang hur jag ska ta mig till IOWA!


Hamnade här, i en paradisaffär, helt i min smak! Bord o bänkar med inläggningar av turkoser....lätt i min smak!


Tro nu för allandel inte att det är så himla lätt att välja ut vilka bilder jag ska visa dig, jag vill du ska få se ALLT JU, TYP ALLT jag ser!


Små bås med saker, ett för varje konstnär....


Fick flera gånger frågan om jag jobbade där? 


De tyckte jag var som klippt o sk...fransad för uppdraget i min utstyrsel, fniss.


Min hanne var med o textade mig hela tiden, det ylade hysteriskt i min ficka, mitt smsljud är en ylande varg...o folk tittade undrande o sen utbrast de: WAO, cool...!


Fina utskurna fjädrar...


...konstverk av alla de slag..



Å shit, nu ska jag snart lämna mina nyfunna berg, vilken soppa Felix, vilken vändning mitt liv kör med jämt, lappkast! Så fort jag den minsta lilla millimeter tror att jag vet nåt, FLOPP, ny riktning på min resa!
Tur jag inte är nån kalenderflicka, fniss, som måste ha ett spikat schema månader i förväg....kusin Catta, du hade blivit galen, fått klåda, tror jag, fniss...


Nån du vill att jag ska shoppa åt dig kanske??



Koskallen hade gäääärna fätt följa med mig....tja, nu är snart inte här heller hem längre....
undrar var jag hamnar?? 
Hann i alla fall packa upp här, det var väl några år sen...




OJOJOJ Systeryster, jag vet att du vill ha allt, men nu får du chilla lite!


Grymt fina, med Kokopelli som foder, DESSUTOM!


Tur jag inte har nåt hem att ta med denna giganten till...


En stilla, sval solnedgång visade sig på min väg tillbaks till huset....grymt ljus...


OM man nu skulle va lite tesugen, så kunde man tea härinne o bli tebladsspådd...

Hrm, nyfiken, skulle vilja ha en kommetar av er var, vad som hände inom er när ni läste gårdagens inägg...
Kunde ni känna de virvlande energin?
Eller kanske till o med känna igen den.
Hörde av en läsare idag ett AHA....KUL, önslar fler ville höra av sig...o berätta..
Nu är det grymma tider vad gäller att människor förenas med sin tvillingflamma.
Här hör jag detta varje dag. Coolt, supercoolt!
Är du beredd att släppa allt, när det händer?
beredd att ge dig hän, ge dig in i dansens virvlar?
Känna energin som kraftfullt rusar genom kroppen, o för dig mot din andra hälft.
Kanske du inte ens märkt att du var/är halv, men när ni möts, förstår du, du fattar direkt att du nu är hel igen, på ett mycket djupt plan!
Rafflande forstättning följer imorgon, då jag förhoppningsvis vem som börjar att gå vem till mötes....det finns de som tror att smällen kommer att höras ända till Sverig, när mötet sker...
Den som är vaken får höra, fniss...
Ikväll blev jag bjuden att delta i en sång o healingceremoni tillsammans med min nya, lilla vargsyster, men när hon hörde att jag inte var vinterrustad klädmässigt så tyckte hon det var en bättre idé att hon hörde av sig till mig imorgon i stället!
Coolt, nu känner folk igen mig o hälsar, ropar o vinkar o tutar i sina bilar lite varstans...
Mysigt! 

Idag är jag tacksam över: att så många nu får sina liv omruskade, för att vinna allt o leva som hela varelser!
allt vackert o fantasktisk jag sett idag,
att världen faktiskt stillat sig en aning, inför nästa tunggung...
kanske borde skaffa mig snöskor, för att palla trycket när det gungar till..
Det lär visst va kallt o snö i IOWA....hrm...

Wolfies tips: prova käka sjögräs, med pepparsmak, grymt gott, o nyttigt, mendans du inväntar din storm, fniss

Simma lugnt! nu ska jag snabbsussa för att va beredd på nästa steg imorgon (idag)
vaktad, omhuldad o skyddad....av min hanne... ;O)
                                                  Puss o LEV IDAG, NU, HÄR!<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar